LilleMalin♀♂♂ Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg trenger absolutt å se litt mer våken ut etter tre barn på fem år... Vil gjere se hot ut uten særlig innsats;) har ikke forsøkt noe av dette, så jeg søker nå råd hos dere damer:)
BareMas Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Jobbet sammen med ei som farget vippene og har ei venninne som har vippeect., og jeg ville definitivt gått for ectensions. Dette er fordi jeg liker lange, fyldige vipper best.
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg farget vippene mine like etter lille kom til verden men det var bortkastet penger, jeg liker fyldige vipper og kun farge ga ikke nok effekt. skal få extensions på torsdag, gleder meg.
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg skal til Sols PMU i Oslo, vet ikke hva det koster normalt da jeg bestilte til introtilbudspris 1000kr
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Farging av vipper gir svært liten forskjell på utseendet, og du vil være like avhengig av mascara etterpå for å få fyldige, lange vipper og fremheve øynene. Så dersom du ønsker å se mer våken og ut spare tid er det ingen tvil om at vippeextensions er løsningen for deg!! MEN viktig å gå tiø noen som er virkelig flinke på dette, dersom det ikke gjøres ordentlig risikerer du å mistemye av dine egne vipper og er tilbake til et verre utgangspunkt til slutt!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Noen som kan anbefale et sted i Trondheim? Jeg har stygge vipper, og vil gjerne få nye.
Rediken Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg er helt naturlig lys, så jeg bruker å farge vipper og bryn på sommeren. (jeg gjør det selv.) Men det er liksom ikke helt prikken over i'en, og kan ikke sammenlignes med vanlig maskara...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Noen som kan anbefale et sted i Trondheim? Jeg har stygge vipper, og vil gjerne få nye. Jeg har brukt hårgalleriet på tillertorget, men det er mange år siden.... Var fornøyd. :-) Introtilbud den gang var 300 kr.... ;-)
Gjest pizzadilla Skrevet 23. oktober 2012 #12 Skrevet 23. oktober 2012 Da jeg gikk hudpleien lærte vi både farging og extentions. Fordelen med farging er at du kan gjøre det selv hjemme kjapt og for en billig pris. Extentions er veldig dyrt og veeeeldig tidkrevende. Prisen tilsvarer ikke hvor lenge du har glede av det. Siden hver enkel vippe får hår limt fast så sier det seg selv at det ser rart ut når hårene ramler ut ved roten og vokser ut igjen så da må man avgårde for påfyll ofte... Jeg ville valgt farging:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå