Gå til innhold

Var ikke dette litt dyrt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hva man mener er en grei timelønn for arbeidet hun har gjort. Tipper hun har brukt noen timer på dette.

 

 

Skrevet

Spørs hva man mener er en grei timelønn for arbeidet hun har gjort. Tipper hun har brukt noen timer på dette.

 

Det så jo ganske simpelt og kjapt unnagjort ut.

Skrevet

Det var sykt dyrt ja.

 

Når hun har materialet liggende tipper jeg hun bruker en halv time på det. I tillegg ser skyen mer ut som en bil og teknikk-messig ser det ut som noe jeg lagde på ungdomsskolen.

 

Er lov å prøve seg, men kan være lurt å ha realismen intakt.

Skrevet

Ja når jeg studerer det nærmere virker det ikke spesielt komplisert nei..

Er nok litt hårsår, jeg strikker og selger Mariusgensere og dresser og har fått noen kommentarer om at folk synes jeg tar for mye. Sitter igjen med ca 100-150kr når garnet er trukket ifra. Vet ikke hvor mange timer jeg bruker men det er ikke få... Gjør det fordi jeg liker å strikke, men blir litt lei meg når folk ikke bryr seg om at det faktisk er en del arbeid med det..

 

#2

Skrevet

Hun har lagt ut hjemmestrikka hello kitty og minni-luer også ser jeg, og for de tar hun bare 200 kr. Så hun virker ikke grådig. Kanskje d bare tar lengre tid enn det ser ut som?

Skrevet

luene var greie nok og grei pris på. men det andre der hadde ikke jeg betalt for en gang. vil jeg ha det så finner jeg frem bestemors symaskin og lager selv.

Skrevet

Ja når jeg studerer det nærmere virker det ikke spesielt komplisert nei..

Er nok litt hårsår, jeg strikker og selger Mariusgensere og dresser og har fått noen kommentarer om at folk synes jeg tar for mye. Sitter igjen med ca 100-150kr når garnet er trukket ifra. Vet ikke hvor mange timer jeg bruker men det er ikke få... Gjør det fordi jeg liker å strikke, men blir litt lei meg når folk ikke bryr seg om at det faktisk er en del arbeid med det..

 

#2

 

Da synes jeg du har fått urettferdige tilbakemeldinger - Mariusgensere/-dresser er jo masse jobb! Og utrolig fint ;)

Kan ikke sammenlignes med det greiene her, som ser ut som noe ungene kunne laget på juleverksted.

 

(Har sett på de luene hun har også, og de er ikke spesielt kompliserte de heller altså...)

Skrevet

Hun har lagt ut hjemmestrikka hello kitty og minni-luer også ser jeg, og for de tar hun bare 200 kr. Så hun virker ikke grådig. Kanskje d bare tar lengre tid enn det ser ut som?

 

Jeg kan bare strikke rett frem og tilbake, men jeg har prøvd å strikke en sånn hello kitty lue og det tar maks 2 timer om man er litt treig. Hun har jo ikke tatt seg bryet med å brodere på ansikt som skal være på disse luene en gang.

Og for alt vi vet er det billig garn fra Europris hun har strikket med.

Skrevet

Positivt innstilt til verden vs. Negativt innstilt til verden. That's the question..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...