Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 http://fbtorget.klikk.no/annonse/navne-sky-med-dalende-hjerter-10004331?utm_source=www.klikk.no&utm_medium=flashbanner250x150&utm_campaign=mars2012
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Spørs hva man mener er en grei timelønn for arbeidet hun har gjort. Tipper hun har brukt noen timer på dette.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Spørs hva man mener er en grei timelønn for arbeidet hun har gjort. Tipper hun har brukt noen timer på dette. Det så jo ganske simpelt og kjapt unnagjort ut.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Det var sykt dyrt ja. Når hun har materialet liggende tipper jeg hun bruker en halv time på det. I tillegg ser skyen mer ut som en bil og teknikk-messig ser det ut som noe jeg lagde på ungdomsskolen. Er lov å prøve seg, men kan være lurt å ha realismen intakt.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Ja når jeg studerer det nærmere virker det ikke spesielt komplisert nei.. Er nok litt hårsår, jeg strikker og selger Mariusgensere og dresser og har fått noen kommentarer om at folk synes jeg tar for mye. Sitter igjen med ca 100-150kr når garnet er trukket ifra. Vet ikke hvor mange timer jeg bruker men det er ikke få... Gjør det fordi jeg liker å strikke, men blir litt lei meg når folk ikke bryr seg om at det faktisk er en del arbeid med det.. #2
LittLykkelig Skrevet 24. oktober 2012 #7 Skrevet 24. oktober 2012 Hun har lagt ut hjemmestrikka hello kitty og minni-luer også ser jeg, og for de tar hun bare 200 kr. Så hun virker ikke grådig. Kanskje d bare tar lengre tid enn det ser ut som?
marsgutt 2013 Skrevet 24. oktober 2012 #8 Skrevet 24. oktober 2012 luene var greie nok og grei pris på. men det andre der hadde ikke jeg betalt for en gang. vil jeg ha det så finner jeg frem bestemors symaskin og lager selv.
Nikamo Skrevet 24. oktober 2012 #9 Skrevet 24. oktober 2012 Ja når jeg studerer det nærmere virker det ikke spesielt komplisert nei.. Er nok litt hårsår, jeg strikker og selger Mariusgensere og dresser og har fått noen kommentarer om at folk synes jeg tar for mye. Sitter igjen med ca 100-150kr når garnet er trukket ifra. Vet ikke hvor mange timer jeg bruker men det er ikke få... Gjør det fordi jeg liker å strikke, men blir litt lei meg når folk ikke bryr seg om at det faktisk er en del arbeid med det.. #2 Da synes jeg du har fått urettferdige tilbakemeldinger - Mariusgensere/-dresser er jo masse jobb! Og utrolig fint Kan ikke sammenlignes med det greiene her, som ser ut som noe ungene kunne laget på juleverksted. (Har sett på de luene hun har også, og de er ikke spesielt kompliserte de heller altså...)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #10 Skrevet 24. oktober 2012 Hun har lagt ut hjemmestrikka hello kitty og minni-luer også ser jeg, og for de tar hun bare 200 kr. Så hun virker ikke grådig. Kanskje d bare tar lengre tid enn det ser ut som? Jeg kan bare strikke rett frem og tilbake, men jeg har prøvd å strikke en sånn hello kitty lue og det tar maks 2 timer om man er litt treig. Hun har jo ikke tatt seg bryet med å brodere på ansikt som skal være på disse luene en gang. Og for alt vi vet er det billig garn fra Europris hun har strikket med.
LittLykkelig Skrevet 24. oktober 2012 #11 Skrevet 24. oktober 2012 Positivt innstilt til verden vs. Negativt innstilt til verden. That's the question..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå