Gå til innhold

Hva syns dere om denne middagsmenyen da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den så da helt grei ut :)

Skrevet

Syns du?

Jeg syns det var lite næringsrik mat der altså. Pølser, pizza, pannekaker og taco på 4 av 6 dager?

Skrevet

Syns det så greit ut jeg også. Hjemmelagede pannekaker og hjemmelaget pizza trenger ikke å bli usunt, spørs hva de gjør det til. Så uansett ut som en helt vanlig middagsuke.

Skrevet

Hvis pølse i lompe hadde blitt byttet ut med skikkelig middag, så hadde den vært grei. Men slik som den er nå så var det veldig lite grønnsaker.

Skrevet

Syns det så greit ut jeg også. Hjemmelagede pannekaker og hjemmelaget pizza trenger ikke å bli usunt, spørs hva de gjør det til. Så uansett ut som en helt vanlig middagsuke.

De spiser jo omtrent ikke grønnsaker..!

Skrevet

Jeg synes også det var mye usunt på en uke, dersom det serveres på tradisjonell måte.

Men om man bytter ut pølsene med kyllingpølse og adder grønnsaker, lager grove pannekaker med fyll av rene kjøttpodukter/grønnsaker , sunnere tacovarianter og fullkornspizza med sunn topping, trenger det ikke bli så ille.

Skrevet

De spiser jo omtrent ikke grønnsaker..!

Grønnsaker på tirsdag, torsdag og fredag, + kanskje noe på pizzaen på lørdag..? 4 av 6.

Sier ikke at det var en supersunn meny, men syns ikke det var spesielt ille.

Skrevet

Jeg synes også det var mye usunt på en uke, dersom det serveres på tradisjonell måte.

Men om man bytter ut pølsene med kyllingpølse og adder grønnsaker, lager grove pannekaker med fyll av rene kjøttpodukter/grønnsaker , sunnere tacovarianter og fullkornspizza med sunn topping, trenger det ikke bli så ille.

Tror nok ikke det er det.. da hadde hun skrevet det!

Skrevet

Litt kjedelig eller ?! Og lite næring, og knapt grønnsaker.

Skrevet

Ikke noe jeg hadde valgt til vanlig, men den er omtrent som vår denne uken:)

For meg ble det altfor lite grønnsaker(ikke en middag uten) og for mye farsemat.

Skrevet

KJ e d e l i g, og mye "kosemat" på ei uke.

Jeg er heller ingen grønnsaksspiser, men denne menyen var i overkant usunn til og med for meg.

Skrevet

Kyllingpølser er neppe sunnere enn vanlig pølser, de inneholder muk og annet dritt. Det sunneste er økologiske pølser. Men nå spiser vi aldri pølser hjemme, uansett hvor dårlig tid vi har! Pannekaker er ikke middag, det er dessert. Gullerøtter vet jeg ikke hva er...

Skrevet

Men hvorfor bry seg? Regner med HI ikke er bloggeren her uansett.

La folk få ha sin middag, og spis det du ønsker.

Skrevet

Syns du?

Jeg syns det var lite næringsrik mat der altså. Pølser, pizza, pannekaker og taco på 4 av 6 dager?

Helt grei betyr jo ikke kjempeflott og supersunn da, men ikke noe jeg ville hevet øyenbrynene for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...