Gå til innhold

Se her jenter. En venn søker kjæreste....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velger å være snonym på denne, men kan totalt anbefale han her. Super person. Varm, herlig, humoristisk og ekte. Og han er seriøs med dette. :D

Rune Isaksen

Jeg har en ledig stilling som kjæreste: Det er en heltidsstilling og endel kveld, natt, helge- og overtidsarbeid må derfor påregnes. Det tillates ikke å jobbe i konkurrerende firmaer samtidig; Ledig omgående, med søknadsfrist snarest – denne sendes til innboksen. ønskende kvalifikasjoner: Ferdig med tidligere arbeidsforhold. Du må være lojal, ha godt humør og en sunn dose selvironi. Det hjelper hvis du er rolig og avslappet person, liker å omgås mennesker, er serviceinnstilt og omgjengelig! Erfaring er et pluss, men intet krav. Du bør være ryddig og vite hvordan vaskemaskinen virker. Jeg kan tilby: Gode fremtidigsutsikter med mulighet for forfremmelse til samboer. Delt lederansvar. Fallskjerm tilkommer ved forfremmelse. Arbeidssted: Hele verden. Ps: Referanse er ikke nødvendig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. den teksten der er gammel. Har jeg lest mange ganger før.

Men sikkert en flott fyr han kameraten din. Håper han får respons.

lykke til.

Skrevet

Tipsa vennina mi. Hun kommer nok til å sende han en melding håper dette er seriøst. :-)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Kult, en felles venn ;)

Hehe me2 :P

Skrevet

Kult, en felles venn wink.png

Hehe me2 tongue.png

Verden er liten.... me3 ;)

Skrevet

4 felles venner^^

Men skal tipse ei venninne om han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...