Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Velger å være snonym på denne, men kan totalt anbefale han her. Super person. Varm, herlig, humoristisk og ekte. Og han er seriøs med dette. Rune Isaksen Jeg har en ledig stilling som kjæreste: Det er en heltidsstilling og endel kveld, natt, helge- og overtidsarbeid må derfor påregnes. Det tillates ikke å jobbe i konkurrerende firmaer samtidig; Ledig omgående, med søknadsfrist snarest – denne sendes til innboksen. ønskende kvalifikasjoner: Ferdig med tidligere arbeidsforhold. Du må være lojal, ha godt humør og en sunn dose selvironi. Det hjelper hvis du er rolig og avslappet person, liker å omgås mennesker, er serviceinnstilt og omgjengelig! Erfaring er et pluss, men intet krav. Du bør være ryddig og vite hvordan vaskemaskinen virker. Jeg kan tilby: Gode fremtidigsutsikter med mulighet for forfremmelse til samboer. Delt lederansvar. Fallskjerm tilkommer ved forfremmelse. Arbeidssted: Hele verden. Ps: Referanse er ikke nødvendig!!!
Meg og alle gutta Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 hmm.. den teksten der er gammel. Har jeg lest mange ganger før. Men sikkert en flott fyr han kameraten din. Håper han får respons. lykke til.
ana_fi_hob_ Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Tipsa vennina mi. Hun kommer nok til å sende han en melding håper dette er seriøst. :-)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Kult, en felles venn Hehe me2
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Kult, en felles venn Hehe me2 Verden er liten.... me3
Tovehvit Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 4 felles venner^^ Men skal tipse ei venninne om han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå