Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Guri malla noe så utrolig flaut, men......hvordan i alle dager fikse det slik at jeg kan sende/motta mms?? Og hvordan fikse internett-tilgang uten å få regning på en halv million i mnd??
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Internettkostnaden avgjøres i stor grad av hvilken avtale du har med leverandøren, og om du bruker 3G eller wifi (trådløst nett hjemme eller ute) Google kan nok forklare deg det med mms. Har ikke kjennskap til den tlf.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Innstillinger-mobil-datakobling. Datakobling er mobilt internett, denne må være på for å sende/motta mms. Jeg har den bare på når jeg trenger internett når jeg er på farten eller når jeg sender/mottar internett. Ellers er den avslått for å ikke få dyr regning Om den er på og du fortsatt ikke får til å sende/motta mms kan du få hjelp via nettsiden til operatøren din. Hvilken operatør har du?
May the force be with you Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg fikk netopp Nokia lumia i bursdagsgave av min kjære:) ...og jeg bruker det trådløse nettet hjemme, og slår da av mobilt lett, for å unngå dyyyyr telefonregning For å sende og motta MMS så må du slå på mob. Nett:D
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Har Tele2. Får ikke sendt eller mottatt mms når datakoblingen er på heller......? Hmrf! At det går an... :-/
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 http://www.tele2.no/kundeservice/wap_mms_innstillinger.html
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #7 Skrevet 24. oktober 2012 Har vært inne på sidene til Tele2 flere ganger, men "oppskrifta" der går ikke an å følge på denne tlf... Flere av punktene der finnes ikke på tlf min. Argh, lei nå ja! :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå