Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Dette har jeg sett blitt skrevet her inne i mange tråder siste tiden, spesielt dersom man mener vedkommende er dum, eller om man bare er uenige. Når ble det å slenge ut "har du en diagnose?" Et skjels"ord" (i mangel på bedre ord) Vet ikke om det er flere som lirer av seg dette, eller om det bare er samme mennesket i alle trådene som bruker dette, men, er det en negativ ting å ha en diagnose? å skrike ut at "har du en diagnose" når man er uenig med noen, eller syns noen er dum, er på lik linje med å bruke "Homo" og "Neger" som skjelsord. Skjerpings!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Ja, det har jeg, opptil flere faktisk, men det er ikke noe jeg går og roper høyt om akkurat;-) Men jeg synes det er unødvendig med den usakelige drittslenginga jeg også, selv om jeg ikke helt hadde klart å ta meg nær av det fra en anonym her inne da..
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Når noen spør om det i en slik situasjon så ser jeg på det som et trist og desperat forsøk på å tråkke på andre for å føle seg bedre selv!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg antar (uten å vite sikkert) at når noen skriker ut dette, så tenker man mest på psykiske diagnoser. (Eller er det kanskje astma det siktes til?) Og det gjør meg ganske trist. Psykisk syke har blitt den nye "greit å henge ut" gruppa. (Og når jeg sier dette, så er det ikke fordi jeg har en diagnose, om noen skulle være fristet til å skike opp om det på ny) hi
Oktoberbarnetmitt Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Når jeg hører sånt vet jeg bare at vedkommende mangler gode argumenter eller ord for å såre. Ler litt inni meg, og så er det glemt. I motsetning til om jeg hører et godt argument - enten jeg er enig eller uenig - da vil jeg huske poenget.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg antar (uten å vite sikkert) at når noen skriker ut dette, så tenker man mest på psykiske diagnoser. (Eller er det kanskje astma det siktes til?) Og det gjør meg ganske trist. Psykisk syke har blitt den nye "greit å henge ut" gruppa. (Og når jeg sier dette, så er det ikke fordi jeg har en diagnose, om noen skulle være fristet til å skike opp om det på ny) hi Har du astma eller? *knis* Skikkelig skjellsord :-) Fra spøk til alvor. Jeg er 100 prosent enig med deg. Det er lavmål å bruke sykdom og diagnoser som skjellsord, og jeg for min del syns at de som bruker den hersketeknikken dummer seg direkte ut. Og dermed vil de fleste skjønne at videre diskusjon ikke har noe som helst for seg. På det tidspunktet har vedkommende nemlig gått tom for argumenter...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Hersketeknikk, kalles det, og brukes som regel når den som skriver har gått tom for vettuge argumenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå