HH80 Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 han jeg var sammen med før og har to barn med har jeg skjønt i slutten av forholdet og i ettertid at var utro.... mulig notorisk spm er om dersom han smittet meg med klamydia og jeg ikke merket dette om jeg da kan ha fått en infeksjon som har gått videre til eggledere og sånn og øddelagt fertilitet?? Ville jeg merket det dersom jeg fikk en slik underlivsinfeksjon? Jeg har jo tatt klamydiatester under begge svangerskap som har vært negative . alt harvært normalt på alle GU jeg har vært på Jeg kom bare plutselig til å tenke på dette...
HeleneBeate Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Klamydia kan være en stum infeksjon. Så lenge du har fått negativ prøve, så kan du jo slappe av?
HH80 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2012 De sier vel at klamydiainfeksjon "brenner" ut etter et par år. Jeg testet meg jo bare de gangene jeg var gravid , mens vi var sammen. regnet jo lissom ikke med at han styra rundt hehe... Det jeg kom til å tenke på er at jeg kan ha hatt en stum infeksjon i de periodene innimellom de gangene jeg testet og at når jeg testet meg var infeksjonen gått over... Mye en skal tenke på gitt ; ))
MGA Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Klamydia forsvinner jo aldri, med mindre du behandler deg for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå