Gå til innhold

Noen som kan svare på et spm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 37, kjenner det er så vondt i ryggen. Kommer takvis, samtidig som det føles som magen sprekker. Noen som hadde sånne kynnere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde slike rier... Ikke så vonde i starten, men etterhvert...

Skrevet

Det dabber av når jeg reiser meg og går. Er ikke like vondt da som når jeg sitter stille, og jeg har jo ikke blødd eller noe sånt.

Skrevet

Jeg synes også riene var definitivt vondest når jeg satt eller lå rolig, mye mindre smertefullt når jeg gikk og sto.

Så jeg gikk rundt og sto i prekestolen på sykehuset til pressriene kom ;)

Var jeg deg ville jeg tatt en varm dusj, kynnere roer seg gjerne av en varm dusj. Er der også etterpå finner du frem stoppeklokken og tar tiden, kanskje er fødselen i gang?

Lykke til!

Skrevet

Du trenger ikke blø eller noe, jeg lakk ikke hverken blod, slimpropp eller fostervann før jeg hadde 9 cm åpning jeg..

Det kan være maserier, da gir de seg etter en stund, men det kan også hende fødselen er igang. Det finner du ut om en stund..

Strammer magen seg når takene kommer da? Høres veldig ut som de første riene altså.

Skrevet

Åh, jeg gleder meg så fælt til den tiden der!! Kjenne etter på kroppen hva som skjer og hva som evt kan være tegn på fødsel. Men, fortsatt fire mnd igjen :P

Lykke til - syns godt det kan høres ut som starten på fødsel :)

Skrevet

Det var sånn mine rier var. Satt bare i ryggen. Lykke til:-)

Skrevet

Magen strammer seg når takene kommer ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...