Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Skal på prøverør nr 2 i desember, og nå jobber jeg masse... har jeg krav på sykemelding/sykedager de dagene jeg blir borte i med uttak og innsetting? eller må jeg be om fri...? Glaaad for svar!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Ja jøss! Selvsagt får du sykemelding. Jeg fikk sykemelding i 2 dager hver 14 dag i 8 mnd - bare for å kunne være hjemme og pule på kjæresten. Sa til legen at vi prøvde å få barn men vi brukte prevensjon. Bare digger lange deilige sex døgn.
fisken2015 Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 En blir sykemeldt fom egguttaksdagen tom innsettingsdagen. Ellers skal en leve som normalt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå