Gå til innhold

Blir jeg sykemeldt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på prøverør nr 2 i desember, og nå jobber jeg masse... har jeg krav på sykemelding/sykedager de dagene jeg blir borte i med uttak og innsetting? eller må jeg be om fri...?

 

Glaaad for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jøss! Selvsagt får du sykemelding.

 

Jeg fikk sykemelding i 2 dager hver 14 dag i 8 mnd - bare for å kunne være hjemme og pule på kjæresten. Sa til legen at vi prøvde å få barn men vi brukte prevensjon. Bare digger lange deilige sex døgn.

Skrevet

En blir sykemeldt fom egguttaksdagen tom innsettingsdagen. Ellers skal en leve som normalt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...