Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg er egentlig veldig fornøyd med 2. Han ble "skuffet" når jeg begynte på pillen igjen etter fødselen. Han peker på minstemann å sier ting som "er det ikke nydelig, sikker på du ikke vil oppleve det igjen". Jeg hater å gå gravid, og føler meg aldeles ikke klar for det der igjen. Jeg er tilbake på jobb, og der trives jeg veldig. Elsker barna og familien min over alt, for al del, men jeg syns det er veldig behagelig å kunne være annet enn bare mor. Med "bare" to barn, en på 4 år og en på 10 måneder klarer jeg å sjonglere mellom familie, jobb og trening. Er ikke sikker på om det vil gå med 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå