jeem Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Har dine foreldre/besteforeldre tatt vare på tøyet fra du var liten? Er dette noe du i tilfelle ønsker å bruke på ditt barn/har brukt? Her har Bestemor strikket hentesettet fra da jeg kom hjem fra sykehuset. Jeg håper veldig på å få brukt dette når vi får egene barn! Det er såppas nøytralt i fargene at det skal gå fint til både gutt og jente. Utover det så er det endel tøy hun har strikket som jeg nok kommer til å videreføre
Februargullet2013 Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Mamma har tatt være på budnaden min .. veldig søt så håper på ei jente en gang
Bittelille'12 Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Mamma har tatt vare på mye av tøyet til både meg og broren min. Fikk en gutt i august og han bruker tøyet som sin onkel hadde som liten. So qute
Bittelille'12 Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har også dåpskjolen vi bruke som små og min bunad.
Preggie Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Barnebunaden min har mamma spart på. Den skal frøken få bruke når hun er stor nok. Ellers har jeg ikke noen klær fra jeg var liten, og det kom vel an på hvordan de var oppbevart om jeg ville puttet jenta mi i dem... Har en gammel ullpose som har ligget i kjelleren i mange år... den har jeg ikke lyst til å bruke på henne.
Appelsinpiken Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 ja, har tatt vare på mye. Og har plukka ut mye jeg bruker på snuppa. Ser av og til ut som en 80-talls retrobaby
Musemorbr / Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Gutten min har brukt tøy eter meg ja. Mamma hadde heldigvis valgt mye brunt, rødt, gult, blått og orange til meg, og ingenting rosa. Men sånn var vel kanskje moten i 82?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg hadde mye, men så brant huset ned Veldig kjedelig
Cinnamon4 Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Ja, jeg har funnet noe på loftet hos foreldrene mine. Håper på jente neste gang, da blir hun skikkelig retrobaby fra 70-tallet, hehe
M.O.M Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Ja, mamma har tatt vare på en del etter meg og mine tre søsken. Så har brukt noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå