Gå til innhold

julestemning på 1 time`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe...

Hadde tidenes merkligst drøm i natt. Jeg drømte at jeg måtte få julestemning på 1 time. Spør meg ikke hvorfor.

Drømmen ble egentlig ganske festlig,der jeg lagde risgrøt,satt på julesanger,tente lys og brente røkelse.

Hva ville du gjort for å få julestemning på 1 time? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Kokt gløgg, satt på Jussi Björling, bakt Tre Specier, tent lys, hengt opp julelysene ute.

Skrevet

Jeg hadde storkost meg allefall. Hehe... Elsker julen!!

Her hadde jeg løpt i full fart ned i kjelleren for å hente julegrisen ( adventstake formet som en rellativt stor gris, med tallene 1,2,3,4 for hvert lys som selvsagt skal stå på ryggen.hehe) Tent alle 4 lysene på grisen, for så å tent mesteparten av alle kubbelysene,lyktene og telysene i huset. Surra julelysa rundt buskene ved inngangspartiet ( slike tujabusker i potter)

Så hadde jeg kokt gløgg, satt på juleCD`en og startet med en eller annen av julekakene.

Røkelsen og juleteen hadde blitt funnet frem,og også ettpar nisser.

Så hadde jeg vel kokt litt risgrøt.

Phu, litt av en effektiv time. haha :)

Skrevet

Gløgg, pepperkaker, stearinlys og julemusikk. Jeg hadde ikke hatt problemer med å få julestemning på en time:) Kjenner den er godt på vei allerede, og har vært hjemme hos foreldrene mine for å hente pepperkakeoppskriften vi brukte da jeg var barn. Selv om vesla bare er syv måneder, skal hun få være med å bake pepperkaker den første julen i hennes liv:)

Skrevet

Det klarte vi her om dagen. Satt på en god julecd og kokte grøt. :)

Skrevet

Både jeg og samboeren min har hatt lignende drømmer i det siste, vi har begge drømt at vi glemte at det var jul :P

Skrevet

Skrella en klementin.. Da kommer julestemninga bare av lukta ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...