Gå til innhold

Samboeren vil ha sex,men jeg har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet helt Lysten, hva skal jeg gjøre? er det noen jeg kan gjøre for og få den igjen? er i uke 25 + 4 dager :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 16 og har null sex lyst og det har jeg hatt siden jeg ble gravid så er ikke blitt stort på han. Men han skjønner det og er verken masete eller sutrete av den grunn. Han er heldigvis forståelsesfull og gjør alt for at jeg og babyen skal ha det bra.

Er ikke sort du kan gjøre med det enn og ta tiden til hjelp, det går nok over før eller siden. Men om samboeren din syter og sutrer så bør han få beskjed om og skjerpe seg..

Skrevet

Nei han er ikke sur eller noe,men han er frustrert tror jeg :) Får kanskje gjøre andre ting enn sex :) men er vel de siste ukene, sex lysten er helt vekk

Gjest Min1.baby
Skrevet

Jeg er 21+5 og sexlysten er helt på bånn...Kan godt gå 2-3uker for det blir noe på han...Da får jeg til svar etterpå: "håper det ikke blir en måned til neste gang da!" Hehe...Han får bare "deal with it".:P Skal ta en liten prat med han om hvorfor det blir så skjelden.:P

Er vell egentlig ikke så mye du kan gjøre i den forstand...Prat med typen din om det,så blir dere vel enig.;)

Skrevet

Ja blir vel det :) Går vel helt sikkert bra :)

Skrevet

Før jeg ble gravid - eller frem til unnfangelsestidspunktet ca så hadde jeg så lyst på mannen min nærmest til enhver tid, har aldri sagt nei til han noen gang, han derimot sa nei og syntes at det var mer enn nok med 1-2-3 ganger maks om dagen.

Plutselig over natten ble jeg i kjempe dårlig form, slet helt forferdelig med trøtthet, kvalme og hete tokter - trodde jeg hadde en infeksjon i kroppen frem til jeg forsto at jeg var gravid. Svangerskapsplagene ble så forsterket når mannen min tok på meg, følte hendene hans var kokende varme og jeg syntes han luktet så kvalmende vondt (fikk veldig skarp luktesans). Det var ekstremt plagsomt til 4mnd ca. Etter dette ble det gradvis greiere å ha nærkontakt, men det har aldri vært slik som før jeg ble gravid. Så ble jeg etter hvert større og fikk bekkenløsningssmerter og kvalmen kom tilbake igjen. Jordmoren min gravde litt en gang og ville vite litt om alt var greit med sex livet vårt, jeg sa det som det var og hun bekreftete at dette var vanlig, men oppmuntret meg til å prøve å klemme og kysse og kose og opprettholde intimiteten til mannen min. Jeg synes det var godt å få snakket om det og jeg synes det var et godt råd for jeg var litt stresset over den store overgangen fra masse til bortimot null sex - plukket opp at han var småfrustrert, så jeg valgte å ja... presse meg selv til å prøve litt hardere og endte opp å kjenne hvor godt det var når jeg bare ga meg selv tid nok til å finne ut av hva jeg trengte for å komme i gang. Og det var å la han massere all smerte og verk og anspenthet ut av kroppen min og kysse meg og stryke meg (skikkelig spa behandling) med en god og fet krem og etterpå følte jeg meg så bra og så elsket at jeg har vært helt klar for å gi noe tilbake. Og han har vært superfornøyd! Det blir ikke så ofte, men det er greit, virker som han forstår det og setter pris på det han får. Prøver å og være romantisk på andre måter. Jeg vil ikke at mannen min skal føle seg skjøvet bort. Det blir nok av utfordringer når babyen har kommet og dette har vi også har snakket om, slik at man har realistiske forventninger og vi er åpne med hverandre. Tror det er det viktigste

Skrevet

her er det jeg som er frustert,

min samboer vil ikke ha sex og ville ikke ha det siden vi hadde fryseforsøk og satte inn egg den 1 juni.

er nå 23.6 uker på vei og ikke fått sex på like lang tid..... :(

Skrevet

Oki det er kjipt. har lyst på en måte,men orker ikke så lenge, og da er det ikke noe vits synes jeg

• 2 uker senere...
Skrevet

Har du noen fysiske plager som gjør at du ikke orker så lenge eller har lyst? Viss ikke er det fullt mulig å få lysten om du bare er med. Noen ganger må man jobbe litt for det.

Skrevet

Har heldigvis ordet seg, tror jeg rett og slett mistet lysten pga vi måtte bruke kondom en stund, er ikke behaglig det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...