Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 jeg sier vekkeklokke om morgenen, særlig hvis det er mørkt og kaldt ute. da er senga,dyna og puta himmelrike
Nirgal Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Innpåslitene mennesker, de som hele tiden skal innenfor din intimsone og som aldri gir deg fred. Baderomsvekta...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 yrettferdighet, misbruk, minusgrader, isglatte veier, kalorier, sykdom og død.
Linerlen og pipipen Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Stankelbein, knaselyden som kommer når man tråkker på døde insekter. Fluesmekkere **grøss**. Urettferdighet. Krangling og konflikter. Sutring.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Mangel på penger, mangel på tid, vekkeklokke, dustete naboer og å åpne postkassa!
geitemarken Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 Sykdom, kjipe folk, tvedydige bemerkninger som kan bety alt eller ingenting. Og enda mer..
Iiiiik Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 For lite søvn, folk som påstår at de kan noe de virkelig ikke kan, folk som har et selvbilde som ikke stemmer med min opplevelse av dem, telefonselgere, og sikkert mye mer.
valkyrien Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Innpåslitene mennesker, de som hele tiden skal innenfor din intimsone og som aldri gir deg fred. Baderomsvekta... Lista her er lang, men dette kommer høyt opp altså...
Rediken Skrevet 23. oktober 2012 #14 Skrevet 23. oktober 2012 Å ha uendelige lange lister over ting som mÅ gjøres. For lite søvn. Rot. Følelse nÅr en ikke lykkes i noe. Søknadssystemet til lÅnekassen.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 23. oktober 2012 #15 Skrevet 23. oktober 2012 Edderkopper Vekta Vekkerklokka En kropp som ikke fungerer
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. oktober 2012 #16 Skrevet 23. oktober 2012 Smatting og sutring. Om man skal ta det overfladiske
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #18 Skrevet 23. oktober 2012 Alle slags insekter, spesielt edderkopper... Støvet og håret som ligger i sluken.. Jeg spyr!! Hater når det setter seg fast ting i støvsugeren og jeg må dra det ut. Støv er så forbanna ekkelt når det klyser seg sammen :S Barne- og dyremishandling kan jeg ikke fordra.
Musemorbr / Skrevet 23. oktober 2012 #19 Skrevet 23. oktober 2012 Når gutten min er syk og det ikke er annet å gjøre enn å vente på bedring. NAV . Folk som haaater alt mulig i hytt og vær. Eks; Herregud det regner, jeg haaater regn. Jeg stemmer ikke, for jeg haaater politikk. Gud, en regning. Jeg haaater regninger. Spiser du oliven? Jeg haaater oliven. Så du sesongpremiæren av etellerannet... Jeg hatet det! Mennesker som går inn for å være slemme, eller hevde seg på andres bekostning.
Augustina83 Skrevet 23. oktober 2012 #20 Skrevet 23. oktober 2012 Smatting og dårlig bordskikk! Fysj.. Også "stakkars-meg-mennesker" som aldri prøver å gjøre ting bedre.
Major HotLips Houlihan Skrevet 23. oktober 2012 #21 Skrevet 23. oktober 2012 Forutenom all verdens urettferdighet, krig og andre forferdelige ting så må det bli manneinfluensa!
(Want to be a) MILF! Skrevet 23. oktober 2012 #22 Skrevet 23. oktober 2012 Spysyka er en klar nummer en! Nummer to må vel være at det er alt for mange elever per lærer i den norske skolen. Jeg er lærer selv, og det er så utrolig frustrerende å se hvordan det høye elevtallet påvirker elevene mine. Og så er det jo ikke slik jeg vil at mine barns skolegang skal være. 30 sjuåringer per lærer... Blæh!
Papegøyeblomst Skrevet 23. oktober 2012 #23 Skrevet 23. oktober 2012 Maur All mat i lake Dårlig kroppslukt/ånde Gjerrige folk Uhøflige folk. Frekke folk ( f.eks tiggere som sitter og skravler i mob.tlf med røyken i kjeften..Så fattig er du, ja...) Selgere på gata og på kjøpesenter å vaske opp Gla`kristne ( generelt gla`-folk, virker så falskt)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #24 Skrevet 23. oktober 2012 Reker og bimboer Lukter det reke av bimboer?
PintSizedDictator Skrevet 23. oktober 2012 #25 Skrevet 23. oktober 2012 Folk som (mannen min) bruker kjøkkenkluten for å tørke opp noe på gulvet for så å legge den tilbake på kjøkkenbenken! >: ( Stankelbein, veps, tær, smatting og snorking. Oppkast og slim er noe jeg ikke takler særlig bra :s Og så kan jeg ikke fordra skrekkfilmer D: Jeg blir skikkelig redd i flere uker etterpå hehe. Liker heller ikke folk som maser når jeg holder på å skrive eller lese noe. Eller de som ikek kjenner sin besøkelsestid. Tror jeg stopper her før jeg fremstår som en sur gammel kjerring Jeg liker mer enn jeg misliker altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå