Gå til innhold

Er lov å drømme litt vel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, da flytter jeg inn til deg ;) Vi får plass til alt inne på badet med boblebad :P hehe

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vet du, da flytter jeg inn til deg ;) Vi får plass til alt inne på badet med boblebad :P hehe

Er det badet som gjorde "dealen" for meg ja! Ser for meg en koselig alenehelg der inne, med unger på ferie hos besteforeldre, mens vi nyter litt vin, fyr i peisen og badet.. Hjelpes... Men den åpene "runde" løsningen for stuene er heller ikke avsmak gitt, pokker heller! Men, hadde vi hatt milioner å ta av, så hadde jeg nok ikke hatt utleie del, da hadde jeg åpnet opp, så hele huset er disponibel for familien :-p Siden jeg kunne tenkt meg det som er stuai leie delen, som soverom ;) hehe.. Håper på viking lottoen i morgen jeg hvertfall ;)

Skrevet

Er det badet som gjorde "dealen" for meg ja! Ser for meg en koselig alenehelg der inne, med unger på ferie hos besteforeldre, mens vi nyter litt vin, fyr i peisen og badet.. Hjelpes... Men den åpene "runde" løsningen for stuene er heller ikke avsmak gitt, pokker heller! Men, hadde vi hatt milioner å ta av, så hadde jeg nok ikke hatt utleie del, da hadde jeg åpnet opp, så hele huset er disponibel for familien :-p Siden jeg kunne tenkt meg det som er stuai leie delen, som soverom ;) hehe.. Håper på viking lottoen i morgen jeg hvertfall ;)

Jeg liker sånne store hus, god plass for unger å boltre seg på, stor deilig hage og i tillegg er det gårdsbruk ^^, Bonden i meg hadde elsket å boltre seg der =D

Og seff nyte et deilig og avslappende bad etter en dag fylt med lek og moro :)

fant et annet som jeg syns var koselig da :) eget tårn og greier ;)

http://www.eiendomsnett.no/vis/rubrikk/eiendomsprospekt/2647091.html?localGeo=false

Skrevet

men grelle farger, hadde nok gått med noen meter med litt mer øyevennlig tapet :P

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

men grelle farger, hadde nok gått med noen meter med litt mer øyevennlig tapet :P

Ja, det hadde blitt noen endringer i fargene der, ikke helt hva jeg synes om, men pokker heller.. Dette huset og tomta, dekker både mine og samboerens ønsker, bare på en enormt større måte enn vi har sett på sa langt :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...