Gå til innhold

Papirer som flyter - jeg blir tussete galen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det vel alle innimellom, men jeg føler det ALDRI blir bedre her i hus! Går til jordmor, kommer hjem med en haug med brosjyrer og ark, samt noen småbøker, helsekortet og et nytt blad. Denne haugen blir lagt på bordet, så ser jeg gjennom i løpet av en dag eller to. Neste gang det blir ryddet, så blir det lagt bort på spisebordet, evt kjøkkenbenken.

Og der baller det på seg, for det er jo ikke bare fra jordmor det kommer slike ting. Fra Nordbohus og Hellvik Hus også, brosjyrer og ark som er komt hjem etter møter, man har sett gjennom, lest litt, og det vandrer videre et par ganger, før det havner i den bunken i hjørnet på kjøkkenbenken.

Også regninger og betalte regninger da. Vi er to stykker i hus som deler på å betale, og fakturaene blir liggende ved siden av dataen etter de er betalt. Men avogtil, etter at disse haugene er flyttet på, så havner de innimellom brosjyrene..

Herregud, har dere tips om hvordan man kan få ORDEN på dette? Har prøvd mange ganger, og finner tydeligvis ingenting som fungerer for oss, for det blir på samme måte hver gang. BLIR TUSSETE, av å bare flytte ting fra a til b, uten å komme noe nærmere å faktisk ha RYDDET det, enten på plass, eller kastet... Hrmf!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha kun 1 plass dere legger diverse papirer. Regninger et helt annet sted. Vi har en klype på kjøleskapet som vi henger opp regninger før de er betalt.

En fast dag i uken går du gjennom bunken av papirer, kaster med hard hånd og legger det du ønsker å beholde et annet sted. (perm eller lignende). Jeg betaler også regninger samme dag og legger de i en egen perm når jeg er ferdig.

Aviser går i papirsøpla på kvelden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...