Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 OM! Vel det ble! Og det blir mer! Herremin gode gud jeg er så betatt! Vi skal sees i morgen. Og lørdag skal vi møtes og jeg skal møte hans bestekamerater! Så ja her går det unna Han er bare helt fantastisk! Spennende, morsom, selvstendig og grise sexy spseielt uten klær Vi tenkte planlegge en liten helgetur snart, ikke noe store greier. Men en tur på fjellet for å dra i bakken når det kommer litt mer sne. Så jeg vil vel si dette er veldig bra. Han liker meg godt jeg liker han godt Tenke seg til at det kan klaffe så fort <3
Katteskinnet Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Mener ikke å være ufin her, men forstår ikke hvorfor dere lager slike tråder? Er det ikke bare å sende private meldinger? Eller vil dere brette ut privatlivet på denne måten? Som sagt: Prøver ikke være ekkel og ufin, men jeg forstår det bare ikke...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2012 Så koselig da! Du får be ham hilse til Sven!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2012 Mener ikke å være ufin her, men forstår ikke hvorfor dere lager slike tråder? Er det ikke bare å sende private meldinger? Eller vil dere brette ut privatlivet på denne måten? Som sagt: Prøver ikke være ekkel og ufin, men jeg forstår det bare ikke... Spiller det noen rolle? Det skrives da om så mye rart her inne likevel, så akkurat hvor mye man vil brette ut får jo være opp til den enkelte. Dessuten har Julie skrevet flere tråder om at hun skal på date med denne flotte mannen, så da syntes jeg det var på tide med en "offentlig" oppdatering.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Mener ikke å være ufin her, men forstår ikke hvorfor dere lager slike tråder? Er det ikke bare å sende private meldinger? Eller vil dere brette ut privatlivet på denne måten? Som sagt: Prøver ikke være ekkel og ufin, men jeg forstår det bare ikke... Jeg er bare veldig åpen. Nå var jo denne tråden til og med merket med navn, så det var jo lett å ikke gå inn på den om den ikke appellerer til deg. Syntes ikke jeg bretter ut privatlivet mitt. Mange her inne liker vel å tro de vet masse om meg, men slik er det nå altså ikke. jeg er åpen og ting som ikke stikker så altfor dypt. Som dating det er fantastisk, men ikke hemmelig
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Så koselig da! Du får be ham hilse til Sven! Haha det skal jeg gjøre etterfulgt av "jeg ba en bekjent stalke deg på fb skjønner du, så slik er det" Hehe
Katteskinnet Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Mener ikke å være ufin her, men forstår ikke hvorfor dere lager slike tråder? Er det ikke bare å sende private meldinger? Eller vil dere brette ut privatlivet på denne måten? Som sagt: Prøver ikke være ekkel og ufin, men jeg forstår det bare ikke... Jeg er bare veldig åpen. Nå var jo denne tråden til og med merket med navn, så det var jo lett å ikke gå inn på den om den ikke appellerer til deg. Syntes ikke jeg bretter ut privatlivet mitt. Mange her inne liker vel å tro de vet masse om meg, men slik er det nå altså ikke. jeg er åpen og ting som ikke stikker så altfor dypt. Som dating det er fantastisk, men ikke hemmelig Så at det var et navn ja, men at det var en privat samtale kunne jeg ikke vite, da dette bør være reservert for innboksen.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2012 Mener ikke å være ufin her, men forstår ikke hvorfor dere lager slike tråder? Er det ikke bare å sende private meldinger? Eller vil dere brette ut privatlivet på denne måten? Som sagt: Prøver ikke være ekkel og ufin, men jeg forstår det bare ikke... Jeg er bare veldig åpen. Nå var jo denne tråden til og med merket med navn, så det var jo lett å ikke gå inn på den om den ikke appellerer til deg. Syntes ikke jeg bretter ut privatlivet mitt. Mange her inne liker vel å tro de vet masse om meg, men slik er det nå altså ikke. jeg er åpen og ting som ikke stikker så altfor dypt. Som dating det er fantastisk, men ikke hemmelig Så at det var et navn ja, men at det var en privat samtale kunne jeg ikke vite, da dette bør være reservert for innboksen. Nå er vel ikke middagsvaner eller diverse oppskrifter sååå interessante heller, ei heller klesdrakt eller hagestell, men likevel slarver vi om det her inne. Det er nå bare uskyldig tidtrøyte.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Mener ikke å være ufin her, men forstår ikke hvorfor dere lager slike tråder? Er det ikke bare å sende private meldinger? Eller vil dere brette ut privatlivet på denne måten? Som sagt: Prøver ikke være ekkel og ufin, men jeg forstår det bare ikke... Jeg er bare veldig åpen. Nå var jo denne tråden til og med merket med navn, så det var jo lett å ikke gå inn på den om den ikke appellerer til deg. Syntes ikke jeg bretter ut privatlivet mitt. Mange her inne liker vel å tro de vet masse om meg, men slik er det nå altså ikke. jeg er åpen og ting som ikke stikker så altfor dypt. Som dating det er fantastisk, men ikke hemmelig Så at det var et navn ja, men at det var en privat samtale kunne jeg ikke vite, da dette bør være reservert for innboksen. De fleste her inne vet hvordan jeg er. Nå vet du det også. Så kommer nicket mitt opp i overskriften igjen er det jo bare å ikke gå inn. Nå vet du det om du er ny her Dette er ikke veldig drøyt. Folk skriver om alt mulig her inne, at jeg velger å stå frem med nick er heldigvis en avgjørelse jeg tar alene og står 100% for.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 23. oktober 2012 #12 Skrevet 23. oktober 2012 Høres ut som du har funnet en fin fyr, Juliea-grattis!!
Gjest sug lut Skrevet 23. oktober 2012 #13 Skrevet 23. oktober 2012 Heier veldig på deg og nymannen, Juliea! og nei, jeg synes ikke det er for stor aldersforskjell, men det hadde det vært for seks år siden, om du skjønner. Siden jeg ikke fikk rota meg til å svare i den andre tråden, lizzom.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. oktober 2012 #14 Skrevet 23. oktober 2012 Vel Juliea, det ser ut til at kukløsklan "merket" ditt må permiteres? Eller tar jeg feil her?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. oktober 2012 #15 Skrevet 23. oktober 2012 Mener ikke å være ufin her, men forstår ikke hvorfor dere lager slike tråder? Er det ikke bare å sende private meldinger? Eller vil dere brette ut privatlivet på denne måten? Som sagt: Prøver ikke være ekkel og ufin, men jeg forstår det bare ikke... Jeg er bare veldig åpen. Nå var jo denne tråden til og med merket med navn, så det var jo lett å ikke gå inn på den om den ikke appellerer til deg. Syntes ikke jeg bretter ut privatlivet mitt. Mange her inne liker vel å tro de vet masse om meg, men slik er det nå altså ikke. jeg er åpen og ting som ikke stikker så altfor dypt. Som dating det er fantastisk, men ikke hemmelig Så at det var et navn ja, men at det var en privat samtale kunne jeg ikke vite, da dette bør være reservert for innboksen. Du gjør det på din måte, andre på sin måte, må nesten bare bli godtatt..
Katteskinnet Skrevet 23. oktober 2012 #16 Skrevet 23. oktober 2012 Mener ikke å være ufin her, men forstår ikke hvorfor dere lager slike tråder? Er det ikke bare å sende private meldinger? Eller vil dere brette ut privatlivet på denne måten? Som sagt: Prøver ikke være ekkel og ufin, men jeg forstår det bare ikke... Jeg er bare veldig åpen. Nå var jo denne tråden til og med merket med navn, så det var jo lett å ikke gå inn på den om den ikke appellerer til deg. Syntes ikke jeg bretter ut privatlivet mitt. Mange her inne liker vel å tro de vet masse om meg, men slik er det nå altså ikke. jeg er åpen og ting som ikke stikker så altfor dypt. Som dating det er fantastisk, men ikke hemmelig Så at det var et navn ja, men at det var en privat samtale kunne jeg ikke vite, da dette bør være reservert for innboksen. Du gjør det på din måte, andre på sin måte, må nesten bare bli godtatt.. Som sagt: Mente ikke være ufin, jeg fikk en forklaring, case closed. Du trenger ikke komme med en kommentar da, vettu
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. oktober 2012 #17 Skrevet 23. oktober 2012 Mener ikke å være ufin her, men forstår ikke hvorfor dere lager slike tråder? Er det ikke bare å sende private meldinger? Eller vil dere brette ut privatlivet på denne måten? Som sagt: Prøver ikke være ekkel og ufin, men jeg forstår det bare ikke... Jeg er bare veldig åpen. Nå var jo denne tråden til og med merket med navn, så det var jo lett å ikke gå inn på den om den ikke appellerer til deg. Syntes ikke jeg bretter ut privatlivet mitt. Mange her inne liker vel å tro de vet masse om meg, men slik er det nå altså ikke. jeg er åpen og ting som ikke stikker så altfor dypt. Som dating det er fantastisk, men ikke hemmelig Så at det var et navn ja, men at det var en privat samtale kunne jeg ikke vite, da dette bør være reservert for innboksen. Du gjør det på din måte, andre på sin måte, må nesten bare bli godtatt.. Som sagt: Mente ikke være ufin, jeg fikk en forklaring, case closed. Du trenger ikke komme med en kommentar da, vettu Bare nevner jeg.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. oktober 2012 #18 Skrevet 23. oktober 2012 Dette er så moro! Bra mann hel V ++++ Ja altså kukløsklan ja, heeh han lo bra godt i går da han skulle søke opp mitt trådløsenettverk og fikk høre det var kukløsklan Jeg har det litt til, så får vi se hva det blir etterhvert Enig Luten hadde dette vært noen år siden hadde alderen spilt en rolle. Men nå tenker jeg ikke over det. Så har jeg vel vokst litt på å ha dette lille barnet mitt alene tror jeg. Hihi jeg heier også på meg altså nå! Gleder meg allerede til i morgen
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. oktober 2012 #19 Skrevet 23. oktober 2012 Vu heier med deg! Det er helt klart :-D
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. oktober 2012 #20 Skrevet 23. oktober 2012 Vu heier med deg! Det er helt klart :-D Fikk akkurat sms av han.. jeg er 14 år igjen jeg... herremin hatt!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. oktober 2012 #21 Skrevet 23. oktober 2012 Vu heier med deg! Det er helt klart :-D Fikk akkurat sms av han.. jeg er 14 år igjen jeg... herremin hatt! Normalt det Jeg har ei søster på 32 år, som sitter med sommerfugler i magen, fordi kjæresten hennes kommer til henne i efta/kveld Hehe...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. oktober 2012 #22 Skrevet 23. oktober 2012 Vu heier med deg! Det er helt klart :-D Fikk akkurat sms av han.. jeg er 14 år igjen jeg... herremin hatt! Normalt det Jeg har ei søster på 32 år, som sitter med sommerfugler i magen, fordi kjæresten hennes kommer til henne i efta/kveld Hehe... DEILIG!
Gjest Tullmusa83 Skrevet 23. oktober 2012 #23 Skrevet 23. oktober 2012 Lizzycat kranglerne er en gruppe. Derfor går det ikke med en pm. Vi er sikkert minst 10her inne som faktisk følger med på livet til de andre. Noen av oss sånn som meg er mest bare lurkere som sier bø i blant. Mens andre bidrar saglig med betraktninger og selv opplevde opplevelser. Lurer egentlig litt på hvorfor du kritiserer tråder på krangle. Når du ikke kjenner dynamikken her.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 23. oktober 2012 #24 Skrevet 23. oktober 2012 HEIA HEIA JULIEA!! Så herlig at dette går veien Nyforelskelse er godt-vondt og jeg kan tenke meg at smilet ligger på lur hele dagen nå, he he.
Gjest Mentha Skrevet 23. oktober 2012 #25 Skrevet 23. oktober 2012 Vuhuuu! Dette er nesten den beste tiden - nyforelska, nypult og på vei til en ny date. åh, jeg unner deg alt det beste med mr. wonderful, koooooos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå