Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Så diskuterer vi hvem som bor i "11b". Vi bor i en firemannsbolig, første etasje. De mener bestemt at de er "11b", men i leiekontrakten vår står det altså 11b. Hadde ikke gjort noe, om det ikke hadde vært for at det titt og ofte kommer håndtverkere på døra vår, siden de holder på å pusse opp leiligheten, og alle der tror "b" (og d) ligger i første etasje.
Gjest Miryks Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Hm, merkelig at innlegget ble anonymt o.O
Mamma4livet Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Det kan vel ikke være vanskelig å finne ut av? Eller?
Gjest Miryks Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Det kan vel ikke være vanskelig å finne ut av? Eller? Doh, jeg glemte å spørre om det ja... Noen som vet hvor en finner ut av det? /Feeling all blonde
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Det kan vel ikke være vanskelig å finne ut av? Eller? Doh, jeg glemte å spørre om det ja... Noen som vet hvor en finner ut av det? /Feeling all blonde Men er det ikke bare å vise dem kontrakten deres? Ellers så skal det stå på dørkarmen deres, det gjør det på vår..en hvit lapp som vi fikk av kommunen. Der står det "noen tall underetasje b"
Mamma4livet Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Det kan vel ikke være vanskelig å finne ut av? Eller? Doh, jeg glemte å spørre om det ja... Noen som vet hvor en finner ut av det? /Feeling all blonde Regner med at det er utleie i hele boligen? Da har de vel kontrakt de også? Ta det med et smil og vis din kontrakt til de.
Gjest Miryks Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Det kan vel ikke være vanskelig å finne ut av? Eller? Doh, jeg glemte å spørre om det ja... Noen som vet hvor en finner ut av det? /Feeling all blonde Men er det ikke bare å vise dem kontrakten deres? Ellers så skal det stå på dørkarmen deres, det gjør det på vår..en hvit lapp som vi fikk av kommunen. Der står det "noen tall underetasje b" Vi har prøvd. Er ingen lapp på dørkarmen vår, pappa foreslo det samme De er borte for tiden, og håndverkerne har tydeligvis fått nøkkel til leiligheten. Samtlige prøver å låse seg inn hos oss
Gjest Miryks Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Regner med at det er utleie i hele boligen? Da har de vel kontrakt de også? Ta det med et smil og vis din kontrakt til de. Nei, de eier selv.
Mamma4livet Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 Kanskje et merkelig spørsmål, men hvorfor vil de ikke se kontrakten og få dette riktig? Rart...
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Hmmm,tror jeg kanskje hadde kontaktet kommunen eller snakket med de som eier leiligheten deres? Endret 23. oktober 2012 av Mine ♥ ♥ ♥
Gjest Miryks Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Kanskje et merkelig spørsmål, men hvorfor vil de ikke se kontrakten og få dette riktig? Rart... Vi har prøvd å vise kontrakten for å bevise at vi bor i "11b", men de mente det var feil. Ordla meg kanskje litt dumt Jaja, vi får klistre en lapp på døra om at dette er "11b", så ikke folk går feil...
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 23. oktober 2012 #12 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg bor i firmannsbolig. Vi som bor nede bor i C og D. De som bor oppe bor i A og B. Merkelig om de har kjøpt at de ikke vet hvilken bokstav de bor i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå