L-8 Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Har kjøpt bursdagsgave og julegave til jr nå. Han fyller to samme uke som julaften. Hvor mye bruker dere på gaver til deres toåringer?
L-8 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #2 Skrevet 23. oktober 2012 Og er det kjipt av oss å ønske vinterdress til ham fra besteforeldre?
Jenny251210 Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Bruker sikkert rundt 2000 totalt, her har hun bursdag dagen etter julaften, blir 2 hun og.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Vår toåring fikk vinterdress av besteforeldrene i fjor og har ønsket det til han i år også. Vi har brukt altfor mye penger på alt for mye leker så kommer nok til å bremse litt ned i år. Tror vi kjøpte gaver for ca 1500,- til han i fjor. I år skal vi prøve å havne på ca 500,-. Han skal få nytt rom etter jul så kommer til å gå litt penger der i nye møbler osv.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Kommer litt ann på fra år til år her i huset, er 3 barn som skal ha gaver, 2 av de er septemerbarn og 1 er desember barn. Men vanligvis er bursdagsgaver 500-1000kr og julegaver 1000-1500kr. Ser ikke noe galt i å ønske dress, her får barna lett blandig av leker/duppeditter, og nødvendigheter som klær
lille sprelle Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Vi har ikke tenkt så mye på sum. Så små barn har ikke noe formening om det likevel. Det er overhode ikke noe i veien for å ønske seg dress av besteforeldrene.
L-8 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2012 Åkkei, for vi har kjøpt duplo brannstasjon til bursdag og sånn balansesykkel til jul. Er okey gaver til toåring det vel?
lille_Harepus Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 2 åringen får duplo sykehus, kjøpt på 50% salg til 599 - Vår jente blir glad for alt, så tror ikke hun bryr seg om det er leke eller en myk pakke hun syntes det er stort å få noe som er pakket inne bare til henne!
L-8 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2012 2 åringen får duplo sykehus, kjøpt på 50% salg til 599 - Vår jente blir glad for alt, så tror ikke hun bryr seg om det er leke eller en myk pakke hun syntes det er stort å få noe som er pakket inne bare til henne! Sant det, alt er jo kult så lenge det kan pakkes ut - til og med Kiwi-posen ;-)
Nirgal Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har ei lita guddatter som nå har bikka tre år (Nydelig jente btw ) Har aldri kjøpt leker osv til henne, når de er små så får de jo så mye av sånnt, så jeg har holdt meg til det praktiske jeg (i hvertfall nogenlunde) kjøpt en del ulltøy, fleece og slitesterkt tøy som POP, HH osv. ellers så har jeg gitt eventyrbok, hjemmestrikka tøfler og votter å sånn.. Føler gavene har blitt satt stor pris på, hvrtfall av Moren. når hun blir eldre vil jeg nok tenke gaver utifra hva ho syntes er kjekt å ha og ikke av det praktiske:D Når vesla blir større syntes jeg og det er kjekt om jeg får praktiske ting evt ting som man vet blir brukt.
Hybelkanina Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Min toåring ønsker seg denne i år: http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&cid=550&sok=0&snr=1&fa=0&fk=0&fp=0&fm=0&us=0&soktekst=&pid=2748&x=Baghera/Tr%E5bil-|-Brannbil-|-R%F8d
M.O.M Skrevet 23. oktober 2012 #12 Skrevet 23. oktober 2012 Vi kjøpte tog bane og bøker til vår 2 åring i fjor. Vi er kjempe fornøyd med Biltema sin bane til rundt 200-300,-(?) elrns med mange deler i som også Brio sitt passer til. Bøkene lå sikkert på 100-150 kr pr. Så rundt 600,- brukte vi da kanskje :-)
L-8 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #13 Skrevet 23. oktober 2012 Min toåring ønsker seg denne i år: http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&cid=550&sok=0&snr=1&fa=0&fk=0&fp=0&fm=0&us=0&soktekst=&pid=2748&x=Baghera/Tr%E5bil-|-Brannbil-|-R%F8d Bagherabilene er kjempetøffe! Jr fikk sånn i fjor ;-)
Gjest ________ Skrevet 23. oktober 2012 #14 Skrevet 23. oktober 2012 Her skal han få toystory dukkene (Buzz og Woody) til jul, ellers har han alt så vi skal ønske oss penger til lekehytte til våren til bursdagen i desember
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå