Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Hei. Jeg fikk en liten gutt den 10. Oktober:-) hurra! Jeg er veldig klar over at det ikke er lenge siden fødselen men er alikevell veldig bekymret! Min samboer og jeg skulle ha sex i går for anndre gang etter fødselen, Ettersom jeg enda blør har vi kun analsex. Da han presterte og si at han ikke lengre ble tennt da an tenkte på vagina. Jeg har hørt om folk som har gått fra hverandre av den grunn og er livredd for dette...tenk om han aldri tenner på meg igjen?!? Min samboer så på hele fødselen og sto nærmest mellom bena mine da barnet kom..jeg er så redd for at dette har ødelagt sexlivet vårt.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Det er ikke gått 14 dager en gang. Det er veldig tidlig å ha sex. Gi det litt tid, så blir det nok bedre skal dere se.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Det er veldig tidlig å ha sex så snart etter en fødsel. Når du ikke engang er ferdig med renselse og det kun er 13 dager siden mannen din så babyhodet komme ut av vaginaen din, så bør dere kanskje roe litt ned i et par uker i stedenfor? Hvis han får "jobbet opp litt kåtskap" først og du blir ferdig med å være hoven og blø, så blir det garantert bedre
Squirrel79 Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Det var veldig tidlig! Tror ikke vi hadde tendenser til sex før 7 uker etter fødselen!
Moden mamma til 3 :) Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Frøkna her er snart 11 uker, og her har ikke sex vært et tema ennå! 2 uker etter fødsel var da veldig tidlig... Kan nok være lurt å gi det litt tid! Både du og kjæresten din har vært igjennom en tøff opplevelse...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 For noen er 2-3 uker etter fødsel for tidelig med sex, og man skal jo holde seg unda vaginal sex til blødningene er over, etter det går det mer på det mentale, så lenge man bruker kondom. Vi hadde sex 2 uker etter fødselen til gutten, renselsen var over på 9 dager, og 3 uker etter fødsel med jenta, da hadde renselsen vørt over i 9 dager. Men, siden du ikke er ferdig med renselsen, så lurer jeg jo litt på det med hvor dere finner tid/energi til analsex? Det er jo ikke overstått på kort tid, med all den "oppvarmingen".. Og når han ikke er mentalt klar for det vaginale, pga at han så hva som sto til "der nede", under fødselen, så kunne det nok vært bedre for dere å ikke hatt sex før om noen uker, men det er jo for sent å tenke på nå. Tror nok jeg hadde tatt fri fra sex for en stund, om han kun har interesse av analsex, og gitt beskjed at det ble sex når han var klar for vagian sex igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå