Gå til innhold

i jungelen av fuktighetskremer- hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp til å finne noe som er bra for huden, riktig ph verdi,gir mest mulig fuktighet og ikke inneholder masse rart som egentlig ikke skal på huden. Renesprodukter også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

REN har veldig goe produkter! Og kjøper du hos SkinTonic får du 20% på alle ren produktene hvis du er medlem :-)

Skrevet

Bruker matis og decleor.

Veldig gode produkter, veldig fornøyd- bruk de i 15 år.

Skrevet

jeg bruker noe som heter aubrey organics. helt naturligt, inga kemikalier o ekologisk. ansikt produkter er dyra i norge. køper mina på iherb.com, har gjort det i manga år. det tar ca 8 dagar å få det du bestiller men de har mye fint till veldig greia priser.

aubrey organics har disse travel kits. bestill ett par av de som du tror vill passa hudtypen din så kan du ta det derifra...

ta dig litt tid en kveld o bare surfe på iherb du, håper du har litt engelsk kunskaper, så vill det gå bra.

merken som er verd en titt er:

aubrey organics

kiss my face

avalon organics

alba botanica

better botanicals

håper det var till hjelp. dette kan jeg egentligen mye om uten att jeg er expert på noen måter:) er du runt 30, så anbefaler jeg produkter med vitamin c og alla borde virkligen også bruka en serum under kremen sin vart fall på natta.... vill ju inte att det ska gå nerover etter 30

bara spør om det er noe du lure på

Skrevet

legger med link til de travel kiten jeg snakket om:

http://www.iherb.com/Aubrey-Organics-Travel-Set-Combination-Dry-Skin-2-4-Pieces/13830

det er veldigt enkelt å handle fra iherb.com

husk bara på att du ikke kan bestille før mer enn 199NOK om gangen.

om du bestæmmer dig for å bestille noe. så kan du oppgi promocoden GCN901 , då får 10 USD i avslag når du bestiller over 40 eller 5USD under 40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...