Gå til innhold

Skulle forhandle lønn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte i ny jobb i august....og fikk da 250/t. Nå skulle vi forhandle lønn etter prøveperioden - tenkte jeg skulle prøve å presse timelønnen nærmere 300.

Gjett hva jeg fikk......! 350 kr/t! Sykt. Ikke meningen å skryte bare veldig glad etter å ha vært student i ørten år og tjent og slitt for minstelønn som kafe- eller butikkmedarbeider i helgene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Så bra :)

Vi damer er generelt litt dårligere enn menn til å forhandle om lønn, så dette var godt jobbet!

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Begynte i ny jobb i august....og fikk da 250/t. Nå skulle vi forhandle lønn etter prøveperioden - tenkte jeg skulle prøve å presse timelønnen nærmere 300.

Gjett hva jeg fikk......! 350 kr/t! Sykt. Ikke meningen å skryte bare veldig glad etter å ha vært student i ørten år og tjent og slitt for minstelønn som kafe- eller butikkmedarbeider i helgene.

Det er jo kjempe kjempe bra, gratulerer :D Kan jeg spørre hva du jobber som ? :)

Skrevet

Jo, vet du hva!! Skryt i vei for vi heier på deg!! :)

Gratulere så masse og kose deg med resultatet :)

Skrevet

Gratulerer, så gøy! Det er sikkert velfortjent.

Og ja, helt enig... Vi damer er generelt ELENDIGE på å forhandle lønn. Bra jobba;)

Skrevet

Gratulerer flinke jenta :)

Skrevet

Gratulerer med supert lønnshopp! Hva jobber du med?

Skrevet

Lær meg hva du sa! Jeg er kjempe imponert og ikke rent misunnelig. Jeg står i en posisjon til å muligens å forhandle om et halv år, men vet ikke helt hvordan jeg skal starte forhandlingen. Arbeidsplassen min ønsker at jeg skal ta en videreutdanning som de trenger sårt. De betaler utdanningen mot bindingstid, men jeg ønsker også en startpakke da selve jobben ikke blir en dans på roser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...