Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Jenta mi har dren, så nå renner det en del av øret hennes. Det er i og for seg flott siden drenet da gjør jobben sin, men det lukter så utrulig ekkelt av øret. Vet ikke hvordan jeg skal forklare lukten engang. Skulle jeg dratt til legen???
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Min pode har nettopp vært til kontroll da han har dren i begge ørene. Legen bekreftet da at det er normal med økt væske fra ørene. Men om det lukter forferdelig, så kan det godt være at det for eksempel er oppvekst av bakterier og da synes jeg du bør kontakte legen. Iallefall for å være på den sikre siden.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Vi fikk beskjed om at man skal bruke dråper når det renner, og man har dren. Hadde tatt en telefon til legen. Vesla vår mistet drenene siden det rann så mye og ofte.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Ta en tlf til lege, når jeg hadde dren som 9 åring, så luktet det rart, og detvisteseg at det var infeksjon innenfor trommehinnen, som fororsaket lukten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå