Gå til innhold

Hei folkens, hvordan har dere det idag??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det ganske supert :) sovet godt i natt :D mini har fått lunsj og nå er det ut på trilletur!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

En gooood dag her i huset! Fikk nesten 10 timer med søvn i natt! Det har jeg ikke hatt siden gutten var noen mnd ;) hehe

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Bortsett fra et kranglete halebein så er dagen ganske fin :)

Du da HI?

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

DRIT bra! Sov ikke i natt, men gjorde mye annet moro. Litt klein i dag og skjelven i kroppen, men dagen er dødsbra fordi jeg e r så betatt i en mann som er det tilbake så atte ja jeg vei ikke hva jeg altså! Og etterpå kommer en venninne og skal spise middag med søta og meg.

Livet er digg i dag! ønsker alle en like god da! Trallala :)

Skrevet

Bob bob. Skulle på VPP idag, men klarte å forsove meg. Våkna 20 minutter før timen, hev meg på sykkelen og møtte ei låst dør med "Stengt hele uke 43" skrevet på en lapp, klistra på den låste døra. Litt furt. Men hey, jeg fikk trim!

Skrevet

Fikk sove til kvart på ni. Sjeldent det skjer, men i natt sov gutten altså fra 18.30 til 08.45. Deilig å sove så lenge. Har en fin og rolig innslag og titter ut på årets første snøfall, som er sludd. Godt humør har vi alle i dag, igjen spiste frokodt-lunsj i søndagsstil. Ut resten av uka skal jeg feire 30årsdag. Ingen har fri samme dag, så i morgen kommer lillesøster, fredag foreldrene, og i helga besteforeldrene mine. Koselig. Ikke noe å klage på her. :)

Skrevet

Ganske greit :) jeg og lilletulla skal trille tur for å se etter pus som har vært borte i ei uke nå og handle brus og potetgull til en syk, stakkars pappa som snorker på sofaen :)

Skrevet

Nyter ferie, ryddig og rent hus, klær som er vasket og synes livet er ganske greit. Hadde det ikke vært for sår hals og generelt dårlig form og gubbe som er bortreist, så hadde det vært en flott dag :)

Skrevet

Helt ærlig?

Har hatt bedre dager :(

Masse smerter i kroppen i tillegg til et litt tungt sinn etter en stor omventning i livet.

Men jeg regner med at jeg har bedre dager i vente :-)

Skrevet

Har det fint, alene hjemme med tett nesse og hodepine..Ungene er i barnehage og på skole, jeg skulle vært på skolen selv, men formen tilsa studiedag hjemme i stedet. Får gjort unna litt studierelatert jeg ligger etter med, så dagen er fin, og snart kommer snøen <3 !

Skrevet

Idag har jeg det skikkelig kjipt :P har feber og skikkelig klein i kroppen. Heldigvis har svigermor tatt med mini ut på trilletur så jeg kan slappe av litt :D gleder meg veeeldig til samboeren kommer hjem fra jobb og kan varte meg opp litt ;)

Skrevet

Dagen i dag har foreløpig vært veldig deilig. Sitter enda å smiler etter at mannen min i går kunne forelle meg at han er nyforelsket i meg, deilig, deilig følelse. Spesielt siden vi har vært sammen i veeeldig mange år. :P Fikk sove til kl 10 i dag, så dro jeg på trening og tok ny pers på 5 kilometer på mølla, digg følelse det også. :) Nå er huset støvsugd og shinet, og jeg skal snart kjøre å hente minsta.:)

Skrevet

Så koselig å høre at dere har det bra der ute!:) og for dere andre, i feel your pain! Slapp dag idag, meget kjedelig og føler meg generelt tiltaksløs :P men det regner ute, så er vel en god grunn til å "daffe" litt;)

Skrevet

Livet er et eneste stort kaos med det ene verre enn det andre på de fleste felt og har vært det lenge nå, så egentlig føler jeg meg :( inni meg, og har gjort det lenge.

Men... i kveld skal jeg på date med en mann jeg ikke har møtt før. Så det blir jo spennende. Skal på med ansiktsmaske nå før jeg hopper i dusjen :)

Wish me luck, girls! :)

Skrevet

Har vært mye sliten og tiltaksløs i det siste, men kjenner at i dag er en god dag :-)

Skrevet

Forventningsfull, tror kanskje jeg er gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...