Gå til innhold

Et lite problem - bokstavelig talt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann. Han er veldig snill, morsom, kjekk og alt annet jeg ser etter personlighetsmessig. Stikk motsatt av eksen min. Vi har hatt det veldig fint sammen en stund, med gode samtaler, fine filmer og god mat.

For noen uker siden hadde vi sex for første gang. Jeg er ikke kresen altså, jeg har "hatt både store og små", men jeg se faktisk for meg at sexen kan bli et problem. Han hadde en SKIKKELIG liten tiss :P Han tilfredsstilte meg bra på andre måter, men jeg måtte virkelig kjenne etter for å vite at han var inni meg. Vi har hatt sex flere ganger etter det, jeg føler det på samme måte hver gang. Vi er vel så og si kjærester, og han har begynt å hinte til at vi gjør det "offisielt".

Så begynner tvilen å komme. Han er en mann jeg kan se for meg å faktisk være sammen med lenge, han er alt jeg har sett etter på alle andre plan enn seksuelt. Men skal jeg virkelig ikke kjenne at jeg har sex de neste årene?! Får helt dårlig samvittighet over å tenke på å faktisk droppe denne mannen pga størrelsen på utstyret hans, men så blir jeg også nesten lei meg av å tenke på at jeg kanskje ikke skal ha noe nytelse av selve sexen i flere år fremover.

Hadde dere sett det som et potensielt problem, eller er det bare jeg som er fryktelig sær og utakknemmelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du allerede er usikker FØR forholdet er offisielt, så vil jeg tro det kan bli et problem for deg i fremtiden...

Skrevet

Om du allerede er usikker FØR forholdet er offisielt, så vil jeg tro det kan bli et problem for deg i fremtiden...

Jeg er kun usikker på å gå inn i et forhold med han pga. at jeg er redd jeg aldri kommer til å ha utbytte av sexen. Kanskje dumt, men sånn er det.

HI

Skrevet

Enig med Lissi. Om du tenker på dette nå, kommer det muligens til å bli et problem i fremtiden også...

Tro det eller ei, men jeg er såpass "kjip" at jeg ikke hadde giddi of involvert meg....

Sexlivet er såpass viktig for meg, at jeg VET jeg hadde irritert meg over syørrelsen i fremtiden...

Skrevet

Sorry skriveleifer. Er på telefonen...

Skrevet

Jeg har to ganger i hele mitt liv opplevd akkurat det der. Og jeg mista helt lysten, hadde ikke sex med de gutta igjen for å si det slik. De fire jeg opplevde som hadde en skikkelig stoooor en, de hadde jeg sex med flere ganger. Men han jeg endte opp med er sånn akkurat passe - men han var den aller flinkeste og jeg smeltet (føltes det som) første gangen vi hadde sex. Jeg tror nok at jeg var sikker på at det var mannen i mitt liv, litt også fordi vi fungerte så bra sammen i senga.. så dette må du nok ta en avgjørelse på nå. Dumt å la det gå for lang hvis du egentlig ikke vil..

Gjest stårma
Skrevet

Knipeøvelser er en god ting! Du kan faktisk "tilpasse" deg litt der nede med tiden, om de du har hatt før han var veldig store så trenger kroppen din å bruke litt tid så kan hende det føles bedre etterhvert

Skrevet

Knipeøvelser er en god ting! Du kan faktisk "tilpasse" deg litt der nede med tiden, om de du har hatt før han var veldig store så trenger kroppen din å bruke litt tid så kan hende det føles bedre etterhvert

Det kommer veeeeldig an på størrelsen, gitt! ;)

Skrevet

Jeg har vært gjennom det samme, jeg valgte å gå.

Jeg savner han litt her og nå men vet med meg selv at sex i parforhold er så viktig for meg og jeg rett og slett savnet å føle at meg "fylt opp" , og det var ikke at jeg følte han var liten, men han var så liten at jeg ikke følte han omtrent. Og jeg hadde gått uten sex i 2 år før jeg møtte han.Selvsagt ga jeg han ikke penisstørrelsen som grunn for at vi gjorde det slutt

hehe.

Men det var helt klart hovedgrunnen til at jeg skjønte det ikke ville gå i lengden.

Jeg vet jeg gjorde det rette. Selv om det den gang var litt hardt å gi slipp også.

Skrevet

Hvor stor er den? Sånn bokstavlig talt? Snakker vi 12 eller 6 cm i angrepsposisjon? Og kvinnelig pekefinger omkrets eller en banan?

Nysgjerrig.

Min mann er ikke king kong. Men alle tror han har svær. Fordi han er veldig dominerende, selvsikker og bredbygd på 105 kilo.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg dumpet x min pga sexlivet, ille på grunn b størrelsen, men på grunn av brukerferdighetene.

Sex er viktig og god sex er et absolutt must for at et forhold skal fungere langsiktig tror jeg.

Skrevet

Min første kjæreste hadde veldig liten penis. Men det gjorde liksom ikke noe fordi han var den første og jeg ikke visste om noe annet. Og det er noe av den beste sexen jeg har hatt. Fordi vi var sammen lenge, og vi tilpasset hverandre så godt, at det ble perfekt! Men det tok jo en stund før vi kom dit selvsagt. (Kanskje ett halvt år, husker ikke akkurat, er lenge siden nå). Så dersom du gir det litt tid, kan det jo hende det vil skje med dere også!

Skrevet

Hvis du veier alt det fine ved denne mannen opp mot det negative, ender du fortsatt med å tenke at han ikke er verd å satse på? Ville du byttet han ut med f. eks en mann som ikke gir deg den samme tryggheten, de gode samtalene og humoren, men som tross alt hadde stor tiss? Jeg ville ha gått en laaaaang runde i tenkeboksen om jeg var deg. Sex er viktig, men er det det viktigste i et samliv for deg? Er det noe som kan snakkes om og tilpasses med andre sexstillinger, hjelpemidler eller rett og slett tid til å lære hverandre bedre å kjenne seksuelt?

Ikke gjør noe uten at du er helt sikker, ihvertfall. Gode menn vokser ikke på trær ;)

Skrevet

En mann kan være verdens beste samtalepartner, men om sex er viktig for deg, tror jeg neppe dette fforholdet vil fungere i lengden.

Om sexlivet ikke fungerer, vil man til slutt ende opp som gode kompiser.... Min erfaring iallfall.

Skrevet

Hvis du veier alt det fine ved denne mannen opp mot det negative, ender du fortsatt med å tenke at han ikke er verd å satse på? Ville du byttet han ut med f. eks en mann som ikke gir deg den samme tryggheten, de gode samtalene og humoren, men som tross alt hadde stor tiss? Jeg ville ha gått en laaaaang runde i tenkeboksen om jeg var deg. Sex er viktig, men er det det viktigste i et samliv for deg? Er det noe som kan snakkes om og tilpasses med andre sexstillinger, hjelpemidler eller rett og slett tid til å lære hverandre bedre å kjenne seksuelt?

Ikke gjør noe uten at du er helt sikker, ihvertfall. Gode menn vokser ikke på trær ;)

Helt enig! Det er nesten umulig å gjøre noe med en manns personlighet, mens det finnes mye av hjelpemidler for å få et bedre sexliv. Det betyr selvsagt at du må snakke med han, selvsagt aldri at han har liten tiss, men introdusere hjelpemidler for å krydre sexlivet. :)

Skrevet

Det er lettere for en vagina å tilpasse seg en liten penis enn en stor (Dette vet jeg for jeg er sammen med en mann med en penis på 24 cm, det er fremdeles et problem for oss, for den er FOR stor)

Om du kniper og jobber med mannen tror jeg det vil gå helt fint.

Seriøst, hva hadde du syntes om en mann som dumpet dama fordi hun hadde for små bryster, ikke var trang nok, osv? Er du så "shallow"?

Skrevet

Tenk om han tenker på å dumpe deg fordi han synes du er for stor og vid for han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...