Gå til innhold

Takknemlighet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nylig opplevde jeg at en bekjent desverre fødte et dødt barn, og det har jammen fått meg til å tenke..

Har hatt mye plager i dette svangerskapet, og nå i uke 37 er jeg uendelig lei og føler jeg klager mye om dagen.. Men etter jeg fikk høre dette kan jeg ikke annet en å være glad når bekkenet verker, kvalmen er på det værste, og ikke minst når lillegutt prøver å knuse ribbeina mine. For han er tross alt i live, og nå vil jeg bare ha han der inne så lenge som mulig og ikke håpe på noe tidlig fødsel!

Jeg vet at da det er noen som opplever tragedier så må man få lov til å ha det vanskelig selv i svangerskapet og det er lov å klage og være lei, men dette har jammen satt en tankevekker i meg. Så lenge gutten min har det fint kan jeg ha det så vondt som bare det...

Videoannonse
Annonse
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Slike ting setter alt i perspektiv..

Skrevet

slike tragiske hendelser gjør at man ser ting på en helt annen måte! for noen uker siden skjedde det samme med en mor i bhg min.. er så glad for de vondtene jeg har pga prinsessa mi når man tenker på de som mister! kan ikke forestille meg hvordan de har dt!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kjenner til den, men på litt annen måte, her fødte jeg alt for tidelig første gangen, og vi mistet to friske barn, i svangerskapene som fulgte, så satte jeg pris på alt av smerter osv, men holdt pusten og var anspendt i kroppen til jeg hadde ungene i armene mine, og viste at alt var bra med dem og oss, at de virkerlig var der, var i live og skulle være med oss hjem.

Skrevet

Har opplevd noe av det samme. En bekjent av meg fikk et barn med en sjelden diagnose, som gjorde at babyen ikke vokste pluss mange andre problemer med nyrer osv. Ungen døde i en alder av 11 mnd, men var fremdeles like liten som en 2 mnd gammel baby.

Da jeg hørte barnet var død, følte jeg meg så utrolig takknemlig for at jeg tross alt har barna mine i livet selv om ene barnet mitt er psykisk utviklingshemmet. For selv om hun har en diagnose så vil hun ikke dø av den.

Gjest Baby♡Lykke
Skrevet (endret)

Når man hører om slike tragedier, da blir man minnet om hva som er viktig i livet.

Nyt livet så godt man kan.

Endret av Baby♡Lykke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...