Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Min er ikke helt den store samtalepartneren. Han snakker noe, men ikke mye. Og jeg føler mer og mer på dette.. Hvor mye skal jeg tenke på at det betyr liksom?
ana_fi_hob_ Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Samme her. Han lytter. Men svarer gjerne med enstavelsesord. Irriterende. Men han er så flott på så mange andre måter og raus med klemmer. Så jeg får bare være lykkelig for alt det positive. :-)
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Her kan du putte på 1 krone, så snakker han for en hundrings
ana_fi_hob_ Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Her kan du putte på 1 krone, så snakker han for en hundrings Hehe. Dagens :-)
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Gi mannen en øl og han skravler verre enn 10 kvinnfolk høye på husmorspeed (kaffe). Han sier selv at det er fordi øl inneholder kvinnelige hormoner som gjør at han verken kan kjøre bil eller tie stille
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Samme her. Han lytter. Men svarer gjerne med enstavelsesord. Irriterende. Men han er så flott på så mange andre måter og raus med klemmer. Så jeg får bare være lykkelig for alt det positive. :-) Godt å høre at det er flere som har det slik. Men hva er grunnen til at din er sånn? Jeg begynner å tenke at han ikke er "klok" "Intelligent" nok...? Beklager.. men slik føler jeg det for min. Han er jo så praktisk av seg og økonomisk. Men hukommelse, samfunnskunnskap og slike ting er han dårlig på...
Gjest Ziva Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Her kan du putte på 1 krone, så snakker han for en hundrings Samme her
Gjest Mammas mirakel <3 Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Synes han er akkurat passe vet når han skal snakke mye og aller viktigst; når han skal holde kjeft :-P
Gjest Husfrua Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 Her kan du putte på 1 krone, så snakker han for en hundrings Hehe! Akkurat som gubben min det;-) Noen ganger lurer jeg på om det er blitt dratt visa også.
mamma09+enimagen Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Min er igrunnen helt fantastisk på det området, både til og lytte og til å komme med råd eller gode ord. Veldig glad for det!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Tja, han er vel sånn midt på treet. Lytter og svarer, men er nok ikke like opptatt av samtalen som meg. I starten av forholdet var jeg nok mer oppatt av dette. Nå har jeg slått meg til ro med at han er sånn og alltid kommer til å være sånn. Det har nok noe med oppveksten å gjøre, han er rett og slett ikke vant til å snakke om annet enn fotball.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. oktober 2012 #12 Skrevet 23. oktober 2012 min er elendig på det området... Men om han har snust på en ølkork hjelper det seg
TPK Skrevet 23. oktober 2012 #13 Skrevet 23. oktober 2012 Ikke noe særlig. Han snakker generelt lite, og hører hvertfall ikke etter hva jeg sier! Spesielt hvis TV eller PCen er innenfor synsfeltet. Da kan jeg bare glemme å få gitt en beskjed f.eks.
Gjest Miryks Skrevet 23. oktober 2012 #14 Skrevet 23. oktober 2012 En av de beste samtalepartnerne jeg har Jeg ville ikke trivdes i et forhold om partneren min ikke kunne snakket med meg.
millemille Skrevet 23. oktober 2012 #15 Skrevet 23. oktober 2012 Den beste i verden. Vi kan prate i timesvis og vi elsker det begge to
*Lissi* Skrevet 23. oktober 2012 #16 Skrevet 23. oktober 2012 Min er ikke helt den store samtalepartneren. Han snakker noe, men ikke mye. Og jeg føler mer og mer på dette.. Hvor mye skal jeg tenke på at det betyr liksom? Min er fantastisk. Han er kjempe flink til å lytte, gi råd, diskutere. Perfekt for meg
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #17 Skrevet 23. oktober 2012 Samme her. Han lytter. Men svarer gjerne med enstavelsesord. Irriterende. Men han er så flott på så mange andre måter og raus med klemmer. Så jeg får bare være lykkelig for alt det positive. :-) Godt å høre at det er flere som har det slik. Men hva er grunnen til at din er sånn? Jeg begynner å tenke at han ikke er "klok" "Intelligent" nok...? Beklager.. men slik føler jeg det for min. Han er jo så praktisk av seg og økonomisk. Men hukommelse, samfunnskunnskap og slike ting er han dårlig på... Min tror jeg bare aldri har opplevd at å prate sammen kan være godt for sjelen. Og så virker det desverre som han er litt ukonsentrert. Vet at han bryr seg. Men han er litt sånn. Huff da. Slik er livet. :-/. Jeg har tenkt på det noen ganger at min også kansje ikke er klok nok , i alle fall på dette området. Men så tenker jeg at han som sagt er så godt på så mange andre måter. Og han lytter jo på meg. Han snakker liksom bare ikke så mye selv. :-/.
Preggie Skrevet 23. oktober 2012 #18 Skrevet 23. oktober 2012 En liten digresjon, men så på Jakten på kjærligheten på mandag. Han ene bonden som heter Tor Magne, som lot en av frierene som ikke har sagt ett ord i hele programmet bli i valg etter valg etter valg Nå røk hun ut i denne episoden. Det går ikke ann å være sammen med noen man ikke kan snakke med. Jeg hadde blitt gal. Og jeg tenker også på at vi skal være forbilder for våre barn i fht. å vise dem et normalt familieliv. Blir det ikke litt skeivt, hvis foreldrene bare snakker med enstavelser til hverandre?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #19 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg snakker mer enn han men jeg er nok veldig skravlete. Når vi er sammen er det skjelden vi sitter i stillhet, har alltid noe å snakke om. Hadde aldri orket å være sammen med en sånn "enstavelses-fyr". Hadde noe på gang med en sånn en gang og det funket ikke for å si det sånn... Tror nok han syntes jeg snakket for mye og
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #20 Skrevet 23. oktober 2012 En liten digresjon, men så på Jakten på kjærligheten på mandag. Han ene bonden som heter Tor Magne, som lot en av frierene som ikke har sagt ett ord i hele programmet bli i valg etter valg etter valg Nå røk hun ut i denne episoden. Det går ikke ann å være sammen med noen man ikke kan snakke med. Jeg hadde blitt gal. Og jeg tenker også på at vi skal være forbilder for våre barn i fht. å vise dem et normalt familieliv. Blir det ikke litt skeivt, hvis foreldrene bare snakker med enstavelser til hverandre? En liten digresjon, men så på Jakten på kjærligheten på mandag. Han ene bonden som heter Tor Magne, som lot en av frierene som ikke har sagt ett ord i hele programmet bli i valg etter valg etter valg Nå røk hun ut i denne episoden. Det går ikke ann å være sammen med noen man ikke kan snakke med. Jeg hadde blitt gal. Og jeg tenker også på at vi skal være forbilder for våre barn i fht. å vise dem et normalt familieliv. Blir det ikke litt skeivt, hvis foreldrene bare snakker med enstavelser til hverandre? ja, nå fikk du satt det litt på kanten her. For mannen min snakker jo. Hehe.. men han er dårlig på å kommentere, komme med tilbakemeldinger. Han snakker mye om seg og sitt - hvordan det er på jobb, hva han har snakket med folk om, osv.. så han snakker myyyyyye i forhold til hun i jakten på kjærligheten HI
Laluuna Skrevet 23. oktober 2012 #21 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Min kan snakke og snakke og snakke, er det folk tilstede tar han helt over showet og holder rett og slett en tale! Når han er vekke begynner samtalene å gå flere veier igjen.. Men heldigvis har han mye interresant å komme med, og folk liker godt å sitte å høre på ham, jeg begynner kanskje å bli litt lei, men.. Det eneste som er dumt er at han ikke klarer å snakke med meg Endret 23. oktober 2012 av Laluuna
Nirgal Skrevet 23. oktober 2012 #22 Skrevet 23. oktober 2012 Mannen er en veldig fin samtalepartner, vi snakker om alt. Synts det er deilig å ha en som er like flink til å lytte som til å prate for seg. Så langt i forholdet (2 1/2 år) har vi aldri "kranglet", vi er flinke til å diskutere det vi har på hjertet å lufte tanker og bekymringer når vi føler noe er tungt, vanskelig, trist, leit, morro, fantastisk, kjærlig.. ja alt... Han er rett å slett en fantastisk mann og jeg elsker han så utrolig høyt!
magica fra tryll Skrevet 23. oktober 2012 #23 Skrevet 23. oktober 2012 Han er min beste venn,samarbeidspartner veileder og terapeut;) Kommunikasjonen vår er nok på mange måter selve "limet" i forholdet. Vi leser de samme bøkene og jobber på mange måter med det samme. Nå har vi også 1 stilling på deling...hehe
LuksusLiv Skrevet 23. oktober 2012 #24 Skrevet 23. oktober 2012 Den beste. Vi er hverandres beste venn og kan snakke om alt mellom himmel og jord.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #25 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg prater mye med min kjære. Om ALT. Han er en fantastisk partner og medmenneske. Til og med venninnene min prater med ham. Han kjenner meg nesten bedre enn jeg gjør selv, så på en varsom måte setter han faktisk de grensene for meg som jeg ikke klarer selv, fordi jeg er et ja-menneske. Han beskytter meg og står ved min side i alt. Han lar meg være meg, få reise og gjøre de tingene som er viktig for meg. Han får frem det aller beste i meg. I tillegg er han uvanlig smart, med en høy lederstilling, og vanvittig pen! Som jeg og alle mine venninner har sagt i alle år: He is one in a billion;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå