Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 I det siste har jeg begyntvå ta godt vare på hendene mine. Ogvliker å lakkere neglene. Synes hendene ser så mye penere og belstelt ut med neglelakk. Har begynt med alle mulige slags farger. Elsker det. Koser meg skikkelig 1 gang i uka med å stelle hende. Min lille gave til meg selv. :-)
L-8 Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Chinchillabrun, vinrød, sennepsgul og knallgrønt er favoritter om dagen....
Rediken Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Mine favoritter er året rundt nude og fransk manikyr, og akkurat nå liker jeg burgunder. På beina liker jeg litt friskere farger som korall,rosa eller mint
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Type usynelig hudfarget. Ser delikat ut.
ana_fi_hob_ Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Chinchillabrun, vinrød, sennepsgul og knallgrønt er favoritter om dagen.... Hvor får man tak i chinchillabrun? Lyst på. Hehe
L-8 Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Chinchillabrun, vinrød, sennepsgul og knallgrønt er favoritter om dagen.... Hvor får man tak i chinchillabrun? Lyst på. Hehe http://www.essie.com/shop/shade-families-neutrals-c-2_4.html her! Glad i mamba også!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Chinchillabrun, vinrød, sennepsgul og knallgrønt er favoritter om dagen.... Det er chinchillaGRÅ, ikke brun. Chinchillaer er i all hovedsak GRÅ, og det stÅr GRÅ pÅ nettsiden
ana_fi_hob_ Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Chinchillabrun, vinrød, sennepsgul og knallgrønt er favoritter om dagen.... Det er chinchillaGRÅ, ikke brun. Chinchillaer er i all hovedsak GRÅ, og det stÅr GRÅ pÅ nettsiden hjelpes....vi tar hintet. Trenger ikke være så brå i fremførelsen av dramatikken din rundt feiltagelsen det var å skrive brun i stede for GRÅ..... L-8. Tusen takk. :-). Nydelige farger.
L-8 Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 Chinchillabrun, vinrød, sennepsgul og knallgrønt er favoritter om dagen.... Det er chinchillaGRÅ, ikke brun. Chinchillaer er i all hovedsak GRÅ, og det stÅr GRÅ pÅ nettsiden Jizez....
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Nude eller mørke farger
Gjest Miryks Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Sort eller rød. En gang i blant knæsjfarger.
what a drittkjerring Skrevet 23. oktober 2012 #12 Skrevet 23. oktober 2012 Sort. Men jeg bruker det ikke veldig ofte til daglig. Er veldig glad i nude også. Og hvit. Kritthvite negler er utrolig kult til et par rocka bukser/shorts og boots
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå