Pinnen Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Min mensen er punktlig så til de grader! Jeg vet at den skal komme rundt den 18-19 hver måned! Nå, er jeg snart 4 dager over. Har ømme pupper, menssmerter og trøtt! Tok en test idag tidlig men den var meget negativ! Kjennes jo ut som om mensen er like rundt hjørnet hele tiden.. Igår var det biiitteliitt blod når jeg satte inn en tampong men that's it. Stoppa helt opp! Jeg blir gaaal! Noen som har opplevd lignende?
Pinnen Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2012 Men.. åeh! Altså, så klart, Barnet er hjertelig velkommen om det viser seg at jeg er gravid Og det skal sies at jeg ikke går på verken piller elle noe og vi har liksom hoppet av i svingen, men testen er jo negativ. Blir sprøøøøøø Men hadde Dere også menssmerter og ømme pupper den tida dere skulle ha mensen, bare minus tante rød liksom? Herregud, tobarnsmor Hjelp. Hehee
holahopp Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Sånn var det da jeg og var gravid. Følte jeg skulle få mensen hele tiden. Fikk en liten blødning og ja ømme pupper og stuptrøtt.
Junibaby2011 Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg hadde det sånn, testet negativt både hjemme og hos legen flere ganger før jeg plutelig fikk en positiv test. Da var jeg 8 uker på vei!
Pinnen Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2012 As we speak, så var jeg på toalettet å det var litt svaaaakt blod. Men, herregud.. jeg pleier å blø kraftig når jeg får mensen. Dette er så rart Har jo alle symptomer på at nå kommer tante rød. Vil ikke dra til legen heller, er jo bare 4 dager over og det ''virker'' som at tante rød komme når som helst liksom, så får vel bare vente litt til. Når fikk du/dere postiv test da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå