Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Her er det bestevennina mi. Vi hadde vært å handla for noen uker siden, så sitter vi i bilen hennes. Hun gisper og sier. Heidu, den 50 øringen fra vi var å handla. Har du den eller ? Samme vennina er helt rå på å skulle ha tilbake eksakt av mat osv. Dersom jeg betaler kjøttdeig og osten koster 5 kr mer, skal vi spleise de 5 kr. Selv om jeg står for salaten?0, brødet , colaen og alt det andre jeg har hjemme. Hun er også på bensin på bilen helt sprø. Regner ut på krona hvor mye bensin jeg skylder for en 3 minutters tir på butikken. Hehe.
Hybelkanina Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Godt gjort å be om en 50-øring for et par uker siden når det er månedsvis siden 50-øringen ble avskaffet.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Du vet at 50øringer ikke har vært brukbare siden 1 mai sant...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Hehe. Prøv heller nutrilett bar :-). Måltid og søtt i ett. :-) Kan ikke skjønne at Nutrilett bar er noe bedre.. En sånn Wasa greie er 79 kcal. En Nutrilett bar er jo over 200 kcal.. Går det ikke litt opp i opp i og med at hun da erstatter et måltid ? Da blir hun jo p spise evt 79 kcal mindre da. Ikke noe ekstra snacks. :-) Skulle jo selvsagt ha husket å skrive at dette skjedde for en goood stund siden. Men trodde at dere ville forstå det. Jeg tenkte faktisk på å skrive det. Men ombestemte meg. Men dere dib kjerringer har nok en gang ødelagt en tråd med frekke kommentarer. Og underlines om at trådstarter prater piss. Siste gang jeg forsøker å få igang noe gøy her inne. Takk for meg.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Takk for seg! Gravid eller? Det var da svært så hårsår og nærtakende vi var i dag da! Endret 23. oktober 2012 av Vicky Pollard
mrsrogaland. Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Jag hadde ei veninne som var sinnsykt gjerrig. Husker en gang jeg spurte om å få en tyggis. Neeei, hun hadde jo bare to igjen!?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Noen uker siden er ikke mai HI Men har en selv: Har ei venninne, som gir bort 1-2 tyggis, og om hun ikke får igjen den/de innen 2 uker, så skal hun ha igjen en tyggis ekstra :-p
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Skjønte dere ikke det? Da de satt i bilen og venninna kom på 50øringen hadde de vært å handla for noen uker siden. Hun sa jo ikke når dette skjedde! Litt må man klare å tenke seg til! Men du er litt vel hårsår, hi...
marsve Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Faren til ungene har en kompis som ikke er helt god. Han hadde ungene og hadde rota bort lighteren sin (kom seg ikke på butikken for de hadde lagt seg), så han spurte om ikke han kunne få kameraten sin når han skulle dra (hadde vært innom på besøk), og joda det kunne han jo selvfølgelig, hvis han overførte pengene for en ny lighter med en eneste gang. Altså, 14kroner eller noe?? Ærlig talt. Han fyren har også da masse penger, tjener godt, hele pakka. Det er bare toppen av isfjellet liksom. Hvem faen krever igjen 14 kroner av en kompis? Som han sjøl helt sikkert har knabba lighteren til 1000 ganger før. Hvem i alle dager holder oversikt over sånt? Endret 23. oktober 2012 av marsve
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Samboeren har en venn som sitter godt i det økonomisk, for noen uker siden kom han på besøk, hadde da med seg en flaske på 0,5 liter, som var halv full, han lot den stå igjen (noe han aldri gjør) den var tom, såjeg tenkte ikke mer over det, og når jeg ryddet, så la jeg tomflaska hans i sekken med resten av tomflaskene. 3 dager etter kommer han innom, ene og alene for å hente flaska si.. Det tar han da 1,5 time å kjøre til/fra oss :-p
☆☆☆ Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Kjenner ein som dukkar opp etter fest for å hente slantane sine.
Mamma4livet Skrevet 23. oktober 2012 #13 Skrevet 23. oktober 2012 Onkelen min og hans kone var invitert til min søsters hytte. Søstra mi disket opp med all mat og dyr drikke. De forventet ikke at de skulle spleise eller noe slikt, men spanderte. Min onkel og kona hadde med 1 flaske vin og en liten flaske cognac. Når de dro på søndag så sier onkel at siden ikke cognacen ble drukket opp så tok han den med hjem igjen!
Gjest Mammas mirakel <3 Skrevet 23. oktober 2012 #14 Skrevet 23. oktober 2012 En tidligere venninne av meg bakte en kake til familen vår fordi hun var invitert til å feire nyttårsaften med oss. Vi var ikke så mange, så det ble spist fire små stykker (den var mektig og meget god, det skal hun ha). Da hun skulle dra hjem rett etter rakettene tok hun med kaken hjem igjen... Synes det var en smule sært. Den samme jenta kom i bursdagen min da vi var yngre, og hadde med en gave. Siden hun måtte dra tidlig fra festen og ikke rakk gaveåpningen så tok hun like gjerne gaven med hjem igjen, og jeg så aldri noe mer til den. En annen bursdag da vi var 19-20 år gamle ga hun meg en såpe i bursdagspresang, den billigste såpen fra rema (hun har god økonomi). Det hele toppet seg da hun hadde lånt en bok av meg...det tok evigheter til jeg fikk den igjen, og da jeg fikk den tilbake lå den i en pose (vi møttes utendørs og det regnet), men da skulle hun absolutt ha tilbake rema-posen! Jeg spurte om ikke jeg kunne bare få den med hjem, så ikke boken ble våt, men det var det ikke snakk om. Den var jo hennes! Har mange fler skrekkeksempler fra denne jenta, så det sier seg vel selv hvorfor vi ikke er venner lenger
Gjest Mammas mirakel <3 Skrevet 23. oktober 2012 #15 Skrevet 23. oktober 2012 Ooog jo, så var det en inngiftet tante som var rasende på oss fordi vi ikke kunne komme på en familiefest (både snuppa og jeg var syke). Grunnen til at hun var sint var fordi alle da måtte betale hele fem kroner ekstra for en taxibåt-tur ut til der festen skulle være :-P
Flettfrid og lilleprins Skrevet 24. oktober 2012 #16 Skrevet 24. oktober 2012 Hadde dåp og skulle lage maten selv. Svigers tilbydde seg å hjelpe til med potetsalat og en kake. Under oppryddingen var hun snar med å takke for seg og ta med seg restene av både salat og kake. Kaken frøs hun og spiste senere. Ikke snakk om at vi skulle få med til etterselskapet neste dag. For all del, snillt å hjelpe til med mat, men er vandt med at man får alt, ikke bare det som blir spist der og da.
what a drittkjerring Skrevet 24. oktober 2012 #17 Skrevet 24. oktober 2012 Hadde en jente fra kullet mitt på universitetet(kan ikke akkurat kvalifiseres som venninne) til middag for et par år siden. Hadde glemt å kjøpe sopp til maten så hun kjørte innom på veien og kjøpte. Enden på visa ble jo at jeg ikke kunne få noe sopp i min mat, det var jo tross alt hun som hadde kjøpt dem. Men kjøtt, tilbehør, dessert og vin som jeg hadde kjøpt kunne hun forsyne seg av uten problem. Jeg ble tilbudt soppstilkene da Mannen ler godt av historien fortsatt:)
Mamma til tre gutter Skrevet 24. oktober 2012 #18 Skrevet 24. oktober 2012 Blir helt sjokkert.. Har ikkje opplevd noen sånne folk. Er nesten som eg ikkje trur på det så sjukt høyrest det ut.. Men er klar over at det finest veldig mangen snåle mennesker i verden.. Men eg er av person som ikkje hadde latt disse episodene gå forbi eg hadde gitt grei beskjed.. Spesielt ho med soppen du skulle ha sagt at da får du bare ete soppen uten det eg har kjøpt så kanskje dem ser kor inni h... Dumt er...
Marjoriee Dawes Skrevet 24. oktober 2012 #19 Skrevet 24. oktober 2012 Heldigvis har jeg bare opplevd noe slikt èn gang. Jeg og ei venninne skulle hjelpe ei bekjent med å vaske og rydde for henne. Hun har alltid slitt mye psykisk og fysisk, og vi var bare glade for å kunne hjelpe til. For der var det EKSTREMT mye skitt og rot.. Vi brukte 5 timer uten stopp og fikk shinet hele leiligheten, mens hun som bodde der slappet av i sofaen. Da vi endelig var ferdige og fornøyde satte vi oss ned sammen med henne. Hun takket og bukket og var veldig fornøyd. Og vi sa uten at hun spurte på forhånd at vi IKKE skulle ha noe penger for jobben. Men dette var da vi var 14-15 år, røyket og hadde jo aldri mulighet til å kjøpe selv. Men da vi brukte å ha det så ga vi jo til denne bekjente av oss hvis hun var tom. Så vi spurte pent om vi kunne ta ett glass brus og en røyk vær etter all jobbingen. Men da fikk vi til svar at vi kunne ta ett glass vann og ikke noe røyk. Og der satt hun med en full cola flaske, og flere kartonger med røyk i skapet. Pluss at hele kjøleskapet var fullt av cola. Men hun sa bare at hun ikke hadde nok, og ikke hadde råd til å kjøpe. (??!!??!) Det hadde heller ikke noe med at vi var for unge til å røyke heller. Kanskje ikke det verste som kunne skjedd altså, men det var altså min historie.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #20 Skrevet 24. oktober 2012 Det hadde vært fest og det var to øl igjen etter vorset. En bekjent skulle absolutt ha de tilbake. Helt ok sa jeg, men da må du hente de selv. De hadde bil og bodde 40 min gåing unna. Da klikket det fullstendig og hun gikk inn i leiligheta mi (døra var åpen, var på besøk hos naboen), og stjal filmer til det hun mente var samme verdi som de to ølenehun hadde glemt igjen. Enden på visa; typen måtte komme og hente, han var mer enn flau stakkar, glemmer aldri det røde trynet der altså! Og vi fikk tilbake filmene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå