Gå til innhold

Norwegian Outlet Vestby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verdt å ta en tur for å kjøpe julegaver? Hva er det som gjør at de kan selge varer billigere der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan godt være et lurt sted å dra. Det er billigere fordi det er gamle kolleksjoner, alt det som ikke ble kjøpt på salg i butikken. Favoritten min er Høyer til meg og NoaNoa til lilletuppe!

Skrevet

Hvis du ikke er str xs eller x(x)l, så er det ikke sikkert du finner så mye der. Godbitene går kjapt!!

Skrevet

De har også vareprøver på fremtidige kolleksjoner :) Men da som regel bare i S eller M.

Skrevet

Lønner seg ekstra å dra når det er Black friday. Det er vel nå i oktober. Fikk bl.a. stormbergjakker til 50kr i fjor ;)

Skrevet

Du kan gjøre noen kupp på le creuset-butikken også! Det er mange fine butikker der, men det er jo varer som i utgangspunktet er dyre, så superbillig er det sjelden, men du kan kjøpe kvalitetsvarer billigere enn du ellers ville gjort. ;-)

Skrevet

Hvordan er prisene hos Bergans? 50% av ord priser?

Skrevet

Nei ikke verdt det! har akuratt kommet Norwegian outlet her jeg bor og den butikken er så vanvittig dårlig!! ingen kjente merker og svinedyrt.En vanlig halvstygg joggebukse koster 2000 kr... skikkelig skuffet.Eieren av butikken tror han skal tjene 12 mill i året her,det kan han glemme.Føler meg lurt når jeg ser de klærne for de ser så billige ut.

Skrevet

Jeg syntes outleten på vestby er gull! Er alltid der når jeg er østpå å besøker mamma.

Har kommet over geniale kupp der, og mesteparten av julegavvene i fjor ble kjøpr der..

Fikk bla HH vinterjakker til 300 kr stk. det var 70% på hele noanoa og bokhandelen elsker jeg, bøker til 1/4 av prisen i butikk :D:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...