Cinnamon4 Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Vært på tredje ul-kontroll idag for å fastsette termin. Idag fant legen min kun en tom plommesekk. For 6 dager siden var det et embryo der, men vi så ikke noe hjerte... Er så fortvilt, har ikke blødd eller noe. Og tok positive tester i fleng for 5 uker siden... Skal på sykehuset og ta ul der og evt utskraping til fredag - det er så lenge til! Og jeg er så urolig, deppa og skal samtidig være oppegående mamma til tre andre Måtte bare få det ut, ingenting blir annerledes før til fredag uansett. Usj.
<3 2G <3 Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Er du kommet langt ca? Det var ikke store saken til meg da jeg var på ul i uke 7. Krysser det jeg har for at du vil se noe på fredag.
Cinnamon4 Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2012 Er du kommet langt ca? Det var ikke store saken til meg da jeg var på ul i uke 7. Krysser det jeg har for at du vil se noe på fredag. Usikker på hvor langt, er vel 6-7 uker. Det som er rart at det var noe der forrige uke, nå var det tomt...
<3 2G <3 Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Huff, ikke lett dette nei. Var det innvendig UL? Gyn min passer på at en er minst 7 uker før UL, så han kan se for sikkert at hjertet banker. Jeg så tydelig plommmesekken ved de to første UL'ene, og den er ganske stor.
Cinnamon4 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2012 Huff, ikke lett dette nei. Var det innvendig UL? Gyn min passer på at en er minst 7 uker før UL, så han kan se for sikkert at hjertet banker. Jeg så tydelig plommmesekken ved de to første UL'ene, og den er ganske stor. Ja, innvendig Riktignok er legen min ganske fersk på dette, har først fått ul-apparat nå, hun kan jo ha sett feil idag... Men samtidig, hvor har den svære greia blitt av da... Var også til ul for 2 uker siden, fra den gangen til forrige uke var det vokst - nå var det tomt... Og jeg har ikke blødd og sitter her i natta - også et graviditetssymptom hos meg
marsgutt 2013 Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Huff, ikke lett dette nei. Var det innvendig UL? Gyn min passer på at en er minst 7 uker før UL, så han kan se for sikkert at hjertet banker. Jeg så tydelig plommmesekken ved de to første UL'ene, og den er ganske stor. Ja, innvendig Riktignok er legen min ganske fersk på dette, har først fått ul-apparat nå, hun kan jo ha sett feil idag... Men samtidig, hvor har den svære greia blitt av da... Var også til ul for 2 uker siden, fra den gangen til forrige uke var det vokst - nå var det tomt... Og jeg har ikke blødd og sitter her i natta - også et graviditetssymptom hos meg ta en tur på sykehuset og se der, er ikke sikkert legen din kan og bruke aparate riktig
Cinnamon4 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2012 Takk for svar dere. Godt det er flere natteranglere her Rart, dette er mitt fjerde svangerskap og jeg er helt tullete, akkurat som om jeg aldri har vært gravid før og ikke vet noe om noe. Syns fremdeles det er utrolig lenge til fredag og tankene surrer, men kanskje, kanskje jeg er gravid ennå allikevel...?
marsgutt 2013 Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) jeg hadde en dårlig natt i går der jeg plutselig begynte og blø dro på legevakta og di fant ikke hjerte lyd og fikk beskjed om at det var lite håp. jeg prøvde alt jeg greide og være optimist og skulle på kotroll til legen i dag. hun fant til slutt hjerte lyd, jeg krevde og få inn på sykehuset for en sjekk der også og fikk se den lille sprelle godt rundt i magen:) men di timene før jeg fikk det bekreftet var ikke enkle. er andre gangs gravid og mye virker ukjent. jeg hadde krevd en ultrlyd fortere en fredag. den første ul jeg var på fant ikke hun heller hjerte og måtte be om hjelp, jeg var da 6 uker hun som kom inn da fant den fort. er ikke alle som kan og bruke aparatene skikkelig. er ikke rett at du skal gå i 3 4 dagen i usikkerhet. blir da tullerusk av d. Endret 23. oktober 2012 av april042013
<3 2G <3 Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 Vet det er hardt, men jeg hadde prøvd å holde ut til fredag for å være sikrere på om det er noe. Men en lege som kan dette og med riktig utstyr hjelper så klart.
Cinnamon4 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 23. oktober 2012 Prøvde å få time tidligere, men det var helt fullt, hun hadde ikke sjans. Kunne evt få på torsdag, men da har sambo en viktig avtale midt på dagen og trenger bilen - så den dagen går bort. Så lenge jeg ikke begynner å blø får jeg ta det som et positivt tegn vel....
*SommerFrisk* Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Takk for svar dere. Godt det er flere natteranglere her Rart, dette er mitt fjerde svangerskap og jeg er helt tullete, akkurat som om jeg aldri har vært gravid før og ikke vet noe om noe. Syns fremdeles det er utrolig lenge til fredag og tankene surrer, men kanskje, kanskje jeg er gravid ennå allikevel...? kjære deg, selvom dette er ditt fjerde svangerskap så har du all rett til å føle deg usikker og redd. det er jo "nytt" fra gang til gang uansett og hormonene påvirker deg anderledes fra gang til gang. kanskje du bør dra på sykehuset for å få en ordentlig sjekk? Så slipper du å være så urolig? Dersom det er en sa, så er det slettest ikke sikkert at du må ha en utskrapning, så tidlig i svangerskapet er det ofte at kroppen klarer den biten selv. krysser fingrene for at alt er bra inni der. skulle bare ønske du slapp å lure sånn, og være usikker. den verste følelsen jeg kan tenke meg. har vært gjennom sa mange ganger, men jeg har hele tiden vært sikker når det har skjedd. . . kryaser fingre og tær for deg, her jeg selv ligger på sykehuset. Varme klemmer kun til deg nå <3
Cinnamon4 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #12 Skrevet 23. oktober 2012 Snakket med spl på sykehuset istad, når jeg fikk timen til fredag, og hun mente også det var greit å gi meg et par dager for å se om kroppen gjorde noe selv. Og om det ikke er noe galt er det større sjans for at det har skjedd en utvikling og at vi ser noe på ul. Så må nok bite tenna sammen, men det er vanskelig! ønsker så veldig dette barnet, fjerde og siste - det mangler i familien!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå