Kanelbolla Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Hva satte du mest pris på av gavene du fikk til den nyfødte? Eller hva ønsker du mest at du får?
Dini Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Om noen hadde orket å gi meg et nyvaska hus og ferdige middager for 2 uker i fryseren hadde jeg satt umåtelig pris på det Mannen og jeg var veldig slitne etter 5 dager på sykehuset med lille snuppa.. Utenom det så har vi fått biteringer som har kommet godt med og en flott babygym. Og en vogn. Og masse flotte klær! Gjerne i str 6 mnd og oppover da vi hadde alt opp til str 62 helt klart (greiere å kjøpe selv og ha klart mener nå jeg).
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Ullpledd fra Lille Lam. Fikk det begge gangene, og det er nok den gaven som har blitt brukt mest.
TPK Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Vippestol! Men den er jo ganske dyr da, ikke noe man gir til venninner kanskje...
Gjest stårma Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Ulldress fra lille lam, strl 3mnd. Utrolig fin! Og praktisk. og passet lenge for den vokste med babyen.
Cat_Woman Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Ullklær er fint å få. Også ble jeg veldig fort glad i bukser og strømpebukser med føtter, da ingen sokker ville sitte på de små babyføttene... Ellers er hjemmestrikket/heklet alltid en suksess.
verdens heldigste mamma Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Det som har blitt mest brukt er nok saueskinn som er brukt hver dag både i babykurven, vogn og pulk, og også Boob ammenattkjole. Jeg ville blitt veldig glad for vippestol (som vi har vært så heldige å arve). Babytøy er jo alltid hyggelig å få, men kanskje ikke de aller minste størrelsene. Ferdig middag forventer jeg at mannen min stiller med :-)
Gjest Mammas mirakel <3 Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Fikk et nydelig fotoalbum til å sette bilder av babyen i. Det er mye brukt og til glede for mange. Ellers maaange nydelige klær som har blitt mye brukt, spesielt en fantastisk cashmeredress i str 3mnd
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 Det som blir brukt mest er lekene vi fikk
TPK Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Eller sånn bok til å skrive om barnet, lime inn bilder o.l "Min første bok".
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Ullfleece sparkebukse fra Nøstebarn! Og håndbrodert dynetrekk til vogna. Og fleecedress fra P.O.P med "innebygde" votter og tøfler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå