Gå til innhold

Har alle kjent liv? Jeg kjenner ikke noe ennå...


Audix78

Anbefalte innlegg

Er i uke 19 og venter spent. Har morkaka på bakre vegg så det skal heller ikke være et problem. Gleder meg til å KJENNE at det er liv der inne ikke bare se det på ultralyd eller høre hjertelyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med min første kjente jeg ikke noe før i uke 22-23. Denne gangen kjente jeg allerede i uke 14. Og jeg har morkaka på forveggen denne gangen. Men det startet likt begge gangene. Først små bobler som sprakk, så gradvis mer romstering og så spark. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Min1.baby

Jeg er 21+5 i dag og har ikke kjent så mye liv enda..Kanskje noen små "bobble" lignende rørelser,men siden det er min første,så kjenenr jeg egentlig ikke helt forskjell enda mellom "vanlige" luftbobler eller om det er babyen som rører seg..Det kommer vell etter hvert.:) Ser veldig fram til det.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 19 med mitt første barn. Kjenner at ting skjer i magen innimellom og mest sannsynlig så har jeg sikkert kjent liv fra beibien, men kjenner ikke forskjell på beibi og andre bobler i magen. Gleder meg til UL 8.nov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 19 med mitt første barn. Kjenner at ting skjer i magen innimellom og mest sannsynlig så har jeg sikkert kjent liv fra beibien, men kjenner ikke forskjell på beibi og andre bobler i magen. Gleder meg til UL 8.nov :)

 

Sånn føler jeg det også, men umulig å si om det er tarmene eller babyen :-) men jeg GLEDER meg til jeg kan kjenne forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...