Gå til innhold

Tør ikke å teste..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått med mensmurringer i over 2 uker, som ble sterkere på søndag morgen. Søndag morgen skulle jeg også fått mensen. Den har fortsatt ikke kommet. Jeg_er_så_spent, men tør ikke å teste, for jeg er så "sikker" på at den er negativ.. :/

Hva jeg vil med innlegget? Ingen anelse! Jeg bare måtte dele det med..noen.. Blææ!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vet hvordan du har det :( JEg har sluttet å teste faktisk, blir så utrolig trist når de viser negativt resultat, men hos meg kommer jo mensen ofte 2-4 dager for seint ofte....

 

Lykke til hva enn du gjør! :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Gi deg selv tid til å tørre å teste du, kanskje gjøre det sammen med mulig bf, så dere er to om det? Om det gjør det enklere, eller en annen persjon du stoler på?

Er ikke lett å manne seg opp til slikt, med gutten her så gikk jeg 1 uke over mensdato før jeg testet, og med jenta gikk jeg 2 uker over, før jeg turte å teste meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...