Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har gått med mensmurringer i over 2 uker, som ble sterkere på søndag morgen. Søndag morgen skulle jeg også fått mensen. Den har fortsatt ikke kommet. Jeg_er_så_spent, men tør ikke å teste, for jeg er så "sikker" på at den er negativ.. :/ Hva jeg vil med innlegget? Ingen anelse! Jeg bare måtte dele det med..noen.. Blææ!!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Ja, jeg vet hvordan du har det JEg har sluttet å teste faktisk, blir så utrolig trist når de viser negativt resultat, men hos meg kommer jo mensen ofte 2-4 dager for seint ofte.... Lykke til hva enn du gjør!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Gi deg selv tid til å tørre å teste du, kanskje gjøre det sammen med mulig bf, så dere er to om det? Om det gjør det enklere, eller en annen persjon du stoler på? Er ikke lett å manne seg opp til slikt, med gutten her så gikk jeg 1 uke over mensdato før jeg testet, og med jenta gikk jeg 2 uker over, før jeg turte å teste meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå