Mrs. Bouquet Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Alt mulig. Klær til meg og barna sko godteri frisørprodukter dyreutstyr julepynt kjøkkenutstyr bilrekvisita vesker leker sengetøy vognutstyr paraplyer noter dvd cd blant annet.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er så akterutseilt at jeg ikke tør å forholde meg til e-bay. Jeg har bare hørt om det, men synes det høres skummelt ut.. Huff... ;-))
Serepta Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Tja. Sko til meg og ungene (Toms, Converse etc) Utstyr til akvarie Ekstrautstyr til mobil Klokke Klær Leker +++
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #5 Skrevet 22. oktober 2012 Julegavene i år som vi har kjøpt på e-bay er: Ryggsekk Parykker (til jentene så de kan kle seg ut og "showe") Sminkeveske Sminke Diskolamper Masker Hansker Hårbånd Magneter (ungene har perlet, så limer vi magneter bak. Fine gaver til besteforeldre )
Papegøyeblomst Skrevet 22. oktober 2012 #6 Skrevet 22. oktober 2012 Kunst ( trykk, plakater, keramikk, glass ) Smykker Hudpleie Sminke metervare Garn Leker Designerklær ( second hand) Vesker Wall stickers Krydder (SUPERbillige vaniljestenger og safran f.eks)
Gjøkeredet③ Skrevet 22. oktober 2012 #7 Skrevet 22. oktober 2012 Det er vel nesten enklere å svare på hva jeg ikke kjøper på ebay, den lista tror jeg hadde blitt kortere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå