Gå til innhold

Noen her som husker "pog"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det i lekebutikken og fikk skikkelig barneskole flashback :)

Husker vi holdt på med det i friminuttene på barneskolen

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Var ikke det så seint som på nittitallet, da? Sånne runde brikker som ungene gjorde ett eller annet med?

Skrevet

Åååh. Ja pog var jo bare SÅ gøy :) var skikkelig hipt da jeg gikk på barneskolen.med slamerter og pog bytting og spilling :)

Skrevet

Haha jaaaa :) har det kommet igjen ? Hehe jo, sug lut, detkom på nittitallet, men jeg gikkpå barneskolen på slutten av nittitallet, så jeg husker det godt :)

Skrevet

Jeg fant igjen min pog-samling hjemme hos foreldrene mine i sommer :D Morsomme minner.

Gjest sug lut
Skrevet

Fnis, "barneskolen" og "nittitallet" ble bare litt kræsj i mitt eldgamle hode så jeg lurte på om jeg husket galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...