Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Så det i lekebutikken og fikk skikkelig barneskole flashback Husker vi holdt på med det i friminuttene på barneskolen
Gjest sug lut Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Var ikke det så seint som på nittitallet, da? Sånne runde brikker som ungene gjorde ett eller annet med?
beibilykke Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Åååh. Ja pog var jo bare SÅ gøy var skikkelig hipt da jeg gikk på barneskolen.med slamerter og pog bytting og spilling
Fuglemamma <3 Skrevet 22. oktober 2012 #5 Skrevet 22. oktober 2012 Haha jaaaa har det kommet igjen ? Hehe jo, sug lut, detkom på nittitallet, men jeg gikkpå barneskolen på slutten av nittitallet, så jeg husker det godt
LivHeidi Skrevet 22. oktober 2012 #6 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg fant igjen min pog-samling hjemme hos foreldrene mine i sommer Morsomme minner.
Gjest sug lut Skrevet 22. oktober 2012 #7 Skrevet 22. oktober 2012 Fnis, "barneskolen" og "nittitallet" ble bare litt kræsj i mitt eldgamle hode så jeg lurte på om jeg husket galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå