Gå til innhold

Har noen tatt narkose hos tannlege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det? Anbefales det? Eg har ekstremt tannlegeskrekk og vurderer dette.. Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det. Har tannlegeskrekk og går ikke til tannlegen med mindre jeg har veldig vondt. Jeg trekte 2 visdomstenner, rotfylte ei tann og borret ei tann. Det var absolutt verdt det! Angrer ikke ett sekund!

Skrevet

Takk.. Ser eg var anonym på innlegget mitt.. Må ha trykt feil... Tusen hjertelig takk igjen... Da går eg nok for dette.. Hvor mye betalte du og hvor i landet gikk du?

Skrevet

Dette lurer jeg også på! Skal operere ut visdomstennene, men syns det høres helt groteskt ut å "bare" ha lokalbedøvekse... Har lyst på narkose, men veit ikke helt hvordan jeg skal gå frem?

Skrevet

jeg har ekstrem tannlege skrekk. så tennene min var veldig ødlakt. jeg fikk narkose og lå der i 4 timer og fikk fikset alt. fikk litt plager etter på med sr og slikt men det var vært det. var noe helt annet en det grusomme tannlege kontoret. jeg var på røros og fikset mine, kostet rundt 20000 tusen fikk det dekt av nav jeg d. grei saksbehandler som skrev at det var nødvendig for at jeg skulle komme meg ut i jobb. skulle få dekt opp til 50000 tusen. jeg var på den tiden alene mor uten jobb. til meg var det tannlegen som fikset at jeg fikk d, siden jeg skrek som bare d når jeg var der og måtte ha med meg mamman min i en alder av 23.

Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan gjøre dette i Stavangerområdet?

Skrevet

De er heldigvis veldig strenge på det. De prøver først tilvenning og evt beroligende hos vanlig tannlege. Det er veldig ressurskrevende m narkose, du må ha nødvendig utstyr, anestesilege og anestesispl. Grunnen til at de er så strenge er det og evt komplikasjoner av narkosen.

Skrevet

Jeg gikk til en privat klinikk i Trondheim. De tok 500 kr per time for selve narkosen

Skrevet

Har funne et sted i Bergen med narkose, virka ikke som at det var noe problem å få narkose siden dem reklamerer for dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...