Gjest Tullmusa83 Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Så i mareritt tråden at du også er bryllupsplannlegende. Skal vi slå litt følge? Jeg gifter meg i tingretten i desember. I blå kjole. En rolig liten vielse, med kun så mange gjester som tingretten i trondheim har plass til. Ca 30. Dagen etter blir det bryllupsfest en intim flott greie med ca 80 av våre nærmeste familie og venner. Middag blir selvforsynning, men ikke buffet. Fri flyt av drikke. En du da hva har du fore og når?
Gjest Siklerotte Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Ja, vi kan slå følge! Her er alt i planleggingsfasen, så det er veldig mye som gjenstår. Har ikke kjole (eller store tanker om det - ennå), halvferdige gjestelister (det blir mange), ingen planlagt meny - med andre ord mangler det meste, bare det aller viktigste (som dato og sted) er klart. Og kanskje noe mer til neste uke, hvis ting går som det skal. Har helt til august, da - så jeg tar det fortsatt rolig. Men jeg vet at det ikke blir buffet, ei eller selvforsyning, og jeg skal ha hvit kjole, og det skal være et kirkebryllup og alt inkludert osv. Når bør man sende ut innbydelser? Ikke lenge igjen for din del, da - det høres ut som om dere har alt på stell. Det blir bra!
Gjest Tullmusa83 Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Har hørt minimum 3 månder før for innbydelser. Men vi var litt sene her, men alle viste om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå