Gå til innhold

Erfaring med Blafre produkter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere de tilsvarer forventningene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet jo ikke hva dine forventninger er ... Helt greie prdukter, hverken spesielt god eller dårlig kvalitet. Malingen slites fort av på f.eks. matboks som brukes hver dag. Overpriset, men man betaler jo for kul design.

Skrevet

Jeg syns det er noe drit, skikkelig flott design, men håpløst at de ikke kan vaskes i oppvaskmaskin. Jeg gjør det likevel, men da ruster de ganske fort...

Skrevet

Veldig kule, men elendig kvalitet..

Skrevet

Yndlingskoppen min er fra Blafre. Jeg elsker den! Har noen bokser også, synes de er kule. Men har ikke brukt dem til mat da, så vet ikke hvordan de blir når de vaskes mye..

Skrevet

Har kastet en Blafre termos i dag faktisk. Brukt tre ganger. Drittkvalitet for å si det rett ut! Den bare renner og er helt håpløs å bruke. Mulig det er noe galt med akkurat den vi har kjøpt, men orker ikke å reklamere kjenner jeg.

Skrevet

Enig med de andre. Dårlig kvalitet. Malingen flasser og de ruster. Merkelig at de lager produkter som ikke tåler oppvaskmaskin.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Er veldig fornøyd med produktene fra Blafre. Har drikkeflaske, flere matbokser og andre bokser. Verken rust eller noe som lekker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...