KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Synes dere de tilsvarer forventningene?
Sylteflesk Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Vet jo ikke hva dine forventninger er ... Helt greie prdukter, hverken spesielt god eller dårlig kvalitet. Malingen slites fort av på f.eks. matboks som brukes hver dag. Overpriset, men man betaler jo for kul design.
Mamma til go'jentene Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg syns det er noe drit, skikkelig flott design, men håpløst at de ikke kan vaskes i oppvaskmaskin. Jeg gjør det likevel, men da ruster de ganske fort...
muy muy feliz!! Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Veldig kule, men elendig kvalitet..
Hanna30 Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Yndlingskoppen min er fra Blafre. Jeg elsker den! Har noen bokser også, synes de er kule. Men har ikke brukt dem til mat da, så vet ikke hvordan de blir når de vaskes mye..
thessi og lillemor Skrevet 24. oktober 2012 #6 Skrevet 24. oktober 2012 Har kastet en Blafre termos i dag faktisk. Brukt tre ganger. Drittkvalitet for å si det rett ut! Den bare renner og er helt håpløs å bruke. Mulig det er noe galt med akkurat den vi har kjøpt, men orker ikke å reklamere kjenner jeg.
Liv & Røre Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 Enig med de andre. Dårlig kvalitet. Malingen flasser og de ruster. Merkelig at de lager produkter som ikke tåler oppvaskmaskin.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 27. oktober 2012 #8 Skrevet 27. oktober 2012 Er veldig fornøyd med produktene fra Blafre. Har drikkeflaske, flere matbokser og andre bokser. Verken rust eller noe som lekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå