Gå til innhold

Dere som er alene med barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye jobber dere? Og hvordan går det opp med barnehage og skole?

Hva hvis dere jobber kveld og helg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber 08-15:30. Går akkurat, med barnehage som åpner kl.07:45 og stenger 16:15.

Jobber aldri kveld eller helger. Det kan jeg ikke siden jeg er alene med henne hele tiden og ikke har familie i nærheten.

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har 8-16 jobb. Jobber 100%. Og har hjemmet og barnehagen i kort avstand fra jobb. Leverer 0750 og henter 1610

Kjenner innimellom at det hadde vært godt å kunne jobbet litt mindre, f.eks 80%.

Skrevet

jobber ikke nå, er arbeidssøker. hadde turnusjobb før, og hadde planer om å fortsett med det etter permisjon. men sa opp disse jobbene da jeg fant ut at jeg ble 100 % alenemor. bhg er oppe fra 7-17, men jeg vil jo helst se barnet litt mer en bare en time om morran og 2 timer om kvelden, så jeg søker og håper på å få jobb på skole, med salg etc.. hva som helst som kan gi en kortere arbeidsdag.

Skrevet

Jeg er lærer, så det fungerer greit:) Jobber 100%, leverer 08.00 og henter alt mellom 15.00 og 16.30. Jeg kan også ta med noe av jobben hjem og jobbe på kvelden etter at barnet er i seng. Fordelen er at vi kan ta det med ro i preioder (sommerfri, høstfri, julefri, vinterfri). Litt strevsomt når utviklingssamtalene kommer, foreldremøter og arrangementer på kvelden - da må jeg ha barnevakt. Jeg er heldig:)

Skrevet

Jobber 50% nå, men håper å få øket stillingsprosenten neste år. Har fleksitid og mulighet til å jobbe ekstra utover kvelden når frøkna er hos faren sin og ta det ut i avspasering.

Skrevet

Jeg jobber 8-16 eller har fleksitid.

Prøver å levere da barnehagen åpner ca kl 0715-0730 ca og henter før 16. Syns egentlig det er litt stressende og kunne ønske jeg hadde flere timer til disposisjon. Når jeg får en fast jobb og ikke bare vikariat så har jeg lyst å jobbe 90%. Trodde jeg aldri skulle at jeg ønsket 90% men får så dårlig samvittighet for å ha han i barnehagen så lenge.

Skrevet

Jeg jobber turnus 75%. Jeg jobber hver 4. helg og hver mandag kveld. Jeg har bedt om å få en fast kveld i uka, og helst mandag for da kan mandagen henge sammen med pappaens samværshelg de helgene.

Etter nyttår begynner jeg å jobbe hver 3. helg. Da vet jeg ikke helt hvordan vi gjør. Kanskje fortsetter vi med annenhver helg, også må jeg ha barnevakt hver 6. helg for da krasjer det.

Ukene mine er alt fra to til fem dager, så planen er å prøve å jobbe litt ekstra de ukene jeg bare har to faste dager.

Skrevet

Min normale arbeidstid er fra 8-16, men har også fleksitid og kan gjøre mye av jobben hjemme derfor har det aldri vært noe stort problem å hente og levere.

Skrevet

# 8 her. Jeg glemte å skrive arbeidstidene. Jeg jobber fra 7.45 til 15.15. Da er barna alene hjemme før skolen og etter skolen. Jeg reiser hjemmefra ca 7.20, og er hjemme ca 15.30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...