Gå til innhold

Noen som har brøvd botox???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det verdt det? Vondt? Hvor mye kostet det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat prøvd det for første gang, men det tar opptil to uker før effekten vises så litt tidlig å si. Jeg valgte å ta sinnarynken, både av ren kosmetisk grunn og for å slippe slitsomt trykk over øynene.

 

Kostet 3000,- Litt vondt, men ubetydelig og raskt overstått.

Skrevet

Har tatt sinnarynken flere ganger, svir litt. Men verdt det.

Betaler 1500,- passer på å gå når de har halvpris kampanjer.

Skrevet

Oi, 3000... Jeg har to ganske dype smile-rynker ved munnviken, de er ca 1,5 cm lange. Men de syntes selv om jeg ikke smiler, og jeg føler så på det..... Jg er 29 år, og har ikke linjer eller rynker ellers, men akkurat de har jeg hatt så lenge jeg kan huske ;)

 

Hi

Skrevet

Oi, 3000... Jeg har to ganske dype smile-rynker ved munnviken, de er ca 1,5 cm lange. Men de syntes selv om jeg ikke smiler, og jeg føler så på det..... Jg er 29 år, og har ikke linjer eller rynker ellers, men akkurat de har jeg hatt så lenge jeg kan huske ;)

 

Hi

 

Jeg brukte en veldig annerkjent person som har drevet med dette i mange år og som er tilknyttet et av de største klinikkene i Oslo. Vil ikke gå til "hvem som helst". Det er visst lite strenge regler på hvem som kan sette botox i Norge kontra andre nordiske land.

 

Prisen starter på kr 3000,-

 

Anonym #2

Skrevet

Har tatt sinnarynken flere ganger, svir litt. Men verdt det.

Betaler 1500,- passer på å gå når de har halvpris kampanjer.

 

Regner med at du er fornøyd siden du har gjort dette flere ganger. Hva er effekten på deg?

 

Anonym #2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...