Gå til innhold

flybillett til nyfødt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man kan booke en flytur før barnet er født? Skal ha i april/mai og vet vi skal reise bort i august så lurer på om man kan kjøpe billetter nå når det er billig... høres jo rart ut om det går for de bør vel ha navn og fødselsdato...? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg lurer på er om du får kjøpt billetter så lenge i forkant?

Skrevet

Jada, sommerrutene er lagt ut nå:-)

Skrevet

Jeg fødte i Januar, og var til syden i august. Vi bestilte turen i fjor sommer, og da bare bestilte vi til oss, og så ringte vi etter mini var født og vi hadde navn og fødselsnummer, og la han til bestillinga :) Men jeg sjekket ikke noe på forhånd om jeg kunne bestille før han var født da, det bare ble slik, så om du er i tvil kan du jo bare ringe de å spørre!

Skrevet

Jeg tror trygt du kan bestille, babyen din kommer uansett til å sitte på fanget ditt med en slik ekstra sele så du betaler sansynligvis bare en liten flyavgift for babyen:)

Skrevet

Vi bestilte sydentur før mini her ble født, og fikk bare beskjed om å ringe når han var født for å ha et navn i bestillingen :)

Skrevet

Dersom det er vanlig rutefly du skal bestille må du ha fødselsdato og navn på barnet, var i allefall sånn sist da jeg bestilte til barnet mitt. Vi skulle ut å reise 6 uker etter fødsel, påska det året, og måtte bestille i god tid pga flyprisene.

Da vi ikke visste kjønn eller noe bestilte jeg tur den ene veien med jentenavn og dagen jeg bestilte som fødselsdato og returen i guttenavn. De måtte nemlig være født på bestillingstidspunktet.

Skal du fly ut av landet blir det vanskelig å gjøre det på denne måten da de må ha med pass, men innenlands er dette ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...