Gå til innhold

Kan jeg ha bihukebetennelse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt de samme symptomene i 10 dager nå, og begynner å bli veldig lei av å hangle...

 

Har masse gult snørr, tung i hodet, vondt i tennene (særlig ved slag/ hopping eller lignende) og er forkjøla. Men jeg har ikke denne typiske sprengende følelsen i ansiktet som jeg har hatt ved bihulebetennelse tidligere.. Det blir heller ikke verre av å lene seg fremover...

 

Men hvorfor denne følelesen i tennene om det ikke er bihulebetennelse?

 

Har bare hatt feber en natt på disse ti dagene, og vært på jobb hele tiden, men blir så SLITEN av å gå og hangle sånn..

 

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme sympt som jeg hadde ved bihulebetennese.

Ta deg en tur til legen.

Skrevet

Takk for svar:) Men er det noen vits å gå til legen når jeg ikke er "sengeliggende"? Får jeg noe for det da tenker jeg på?

 

Og beklager til alle rettskrivere at det ble feil i overskriften:)

Skrevet

Jeg var heller ikke sengekiggende, ikke utslag på CRP. Men ofte slår ikke bihulebet. ut på CRP.

Fikk antibiotika og Rhinexin. Hadde som deg gått og hanglet lenge med den innstillingen at "det er sikkert bedre i morra". men det ble det ikke

Skrevet

Høres ut som bihulebetennelse ja.

 

Men jeg lurte litt på den ene setningen din: "vondt i tennene (særlig ved slag/ hopping eller lignende)"

 

Hvilke slag snakker du om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...