Gå til innhold

Er det flere som fortsatt er kvalme?


TanteTroll

Anbefalte innlegg

Er uke 27+2, og kvalmen henger fortsatt med. Har ikke kastet opp på et par uker nå, og kvalmen har endret seg, men jeg er like fullt kvalm.

Tåler ikke å spise så mye om gangen, og etter 1 brødskive og 1 glass melk til frokost sitter jeg med maten langt oppi halsen og er kvalm en times tid (eller 2)etterpå. Det samme etter lunsj og middag.

Har ikke så store forhåpninger om at kvalmen skal gi seg, og det er greit det, men det er så kjeeeedelig!!!!!

Sliter også en del med halsbrann, så hvis jeg spiser litt "feil" får jeg halsbrann i tillegg til kvalme - lekkert :)

 

Måtte bare syte og klage litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hører ikke til denne terminklubben men gjorde det en gang ... så holder litt øye med dere fortsatt :)

Ville bare tipse deg om å prøve å holde deg unna melk/yoghurt til frokost. Jeg har lest flere steder at melk er en sånn ting du bør vente med til utpå dagen, i alle fall. Selv har jeg kun kastet opp to ganger etter at kvalmen kom, og det var mandag for tre uker siden, da jeg spiste frokostblanding med melk til frokost, og i går, da jeg tenkte at jeg har vært litt bedre de siste dagene så nå går sikkert melk greit ... Kan være verdt et forsøk å bytte ut melka med vann, saft eller juice (selv synes jeg juice også blir i kraftigste laget på morgenkvisten nå i disse dager ...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mira76!

Gratulerer med eskimo i magen - det er en eskimo her også :)

 

Jeg skal prøve å ikke drikke melk til frokost. Har vært perioder tidligere hvor jeg ikke har drukket melk, og det har ikke utgjort noen forskjell, men jeg skal prøve igjen.

Det blir ganske trøblete med mat i forhold til halsbrann også. Det er fryktelig mye som utløser halsbrann, og jeg sitter stort sett igjen med meieriprodukter som "trygt". Litt lei gulost... Juice har jeg måttet slutte helt å drikke, kunne like gjerne tatt et glass med syre :S Det meste som smaker godt utløser i grunnen halsbrann... Vektmessig er det kanskje like greit at jeg ikke orker å spise sjokolade :)

 

Lykke til videre!

 

Og Tirill; "godt" å høre at vi er flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...