Gå til innhold

Synes du synd på noen kjendiser? Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Adele. Nydelig dame med en fantastisk stemme, likevel er folk grusomme mot henne.

Skrevet

Siv Jensen.

Evig singel? Ingen barn? Blir stadig tykkere.

Trist politisk liv.

Skrevet (endret)

Siv Jensen.

Evig singel? Ingen barn? Blir stadig tykkere.

Trist politisk liv.

Ja, stakkars dame.. Må jo være grusomt med 2 kg for mye?!

Syntes ikke det virker som du syntes synd på henne. Jeg tror bare ikke du liker henne.

Endret av mrsrogaland
Gjest Mammas mirakel <3
Skrevet

Jeg synes oppriktig synd på de som har blitt pushet av foreldrene til å bli barnestjerner, og de som blir stjerner i tenårene... Det å bli verdenskjent i så ung alder er ekstremt ødelggende for den personlige utviklingen. Har selv sett på nært hold hva det kan føre til :( selv om barnet ønsker slikt selv, så burde foreldrene nekte dem det (og da snakker jeg ikke om en uskyldig liten film i Norge, men de som blir verdenskjente).

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Kongeligebarn og unge.

De har ikke gjort noe for å bli berømte.

Uansett om de er i arveposisjon eller et yngre barn følger pressen dem.

Enten de får statslønn eller ikke stiller media spørsmål bådde ved deres pengebruk og tidsbruk.

Skrevet

Ja.. Justin Bieber. Som i en utrolig ung alder har jobbet bein hardt for å komme seg frem, og så går ting litt vel over styr.. Blant annet alle de idiotene som kaller han både det ene og det andre bare fordi det er så hysteri rundt han. Jeg liker helt ærlig ikke musikken hans jeg heller, men blir provosert over voksne folks holdninger.. Dessuten er det jo svært få som faktisk ser hvor mye annet han gjør.. Aldri hørt om noen kjendis som har reist så mye rundt til fansen sin som han har. Tenker på de som er syke osv.

Skrevet

Miley Cyrus ho har blitt ødelagt av H.M.

Skrevet

Syns egentlig synd i de fleste kjendiser. Bare tenk så plagsomt det må være og få hele livet sitt brettet ut i div aviser og blader hele tiden uansett hva mann gjør.

Norsk presse er vel rene englene i forholdt til den utenlanske så norske kjendiser bør vel egentlig være glad for og være kjendier her og ikke i england om de skulle være så uheldige og drite seg ut :D

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Adele og Justin Bieber... Grunnene til hvorfor er nevnt over her:)

Skrevet

Ja.. Justin Bieber. Som i en utrolig ung alder har jobbet bein hardt for å komme seg frem, og så går ting litt vel over styr.. Blant annet alle de idiotene som kaller han både det ene og det andre bare fordi det er så hysteri rundt han. Jeg liker helt ærlig ikke musikken hans jeg heller, men blir provosert over voksne folks holdninger.. Dessuten er det jo svært få som faktisk ser hvor mye annet han gjør.. Aldri hørt om noen kjendis som har reist så mye rundt til fansen sin som han har. Tenker på de som er syke osv.

Har du aldri hørt om noen kjendis som har reist så mye rundt til fansen sin som han har??? Hva med Michael Jackson?? Aldri hørt om han ;) Han Biber fyren er helt "Over the topp" i mine øyne og ikke jordnær i det heletatt!!!

Skrevet

Har du aldri hørt om noen kjendis som har reist så mye rundt til fansen sin som han har??? Hva med Michael Jackson?? Aldri hørt om han ;) Han Biber fyren er helt "Over the topp" i mine øyne og ikke jordnær i det heletatt!!!

Du om det. Alle har ulike synspunkter. Joda, har så absolutt hørt om han og ja, men nå snakker jeg om nåtid. Og det er absolutt ikke ofte man hører om slike tilfeller.

Skrevet

Jeg synes synd på alle som er så kjente at de aldri bare kan være seg selv, slappe av og være i fred, uansett hvor de er. Ta for eksempel hertuginne Kate, siden vi alle har den hendelsen friskt i minne. Ikke mye gøy at hele verden har sett og kritisert brystene hennes. Er du mediasnop, er du aldri et sted ingen kan se deg.

Skrevet

Husker ikke hvem som sa det, men sitatet var i hvert fall noe a la: "Å være kjendis er som Å ha konstant fylleangst":

Jeg beundrer folk som er kjente fordi de har bidratt med noe viktig her i verden, enten det er innenfor forskning, litteratur, eller annet. Utover dette synes jeg synd pÅ folk som gjør det som nedverdigende ting i sin jakt pÅ kjendisstatus.

Skrevet

Syns litt synd på sånne som Anne-Kath Hærligland osv, som må tråkke på alt og alle for å føle seg ok.

Og på folk som gjør mye bra men bare får dritt tilbake.

Og rosabloggere, bare fordi at de er det...

Skrevet

Jeg har litt vondt av kjendisbarn, barn i kongefamilier ol. Altså de som ikke har valgt seg inn i rampelyset selv, men som allikevel blir fotografert forfra og bakfra i alle anledninger.

Jeg hadde ikke taklet å vært kjendis og hatt fotografer på lur i buskene. Tenk å ikke kunne valse rundt i hagen uten sminke, i solliv og en stygg men deilig shorts, som overhode ikke matcher hagehanskene, uten at det havner på forsida av et sladreblad med terningkast 1 og en liksombekymra Jan Thomas som prøver å lage rynke i panna. Jeg hadde antagelig pussa vakthamster'n på en eller annen busksniker ukentlig...og fått overskriften "uberegnelig kjendis angrep fotograf med ripsbusk".

Skrevet

Jeg syntes i grunn synd på alle kjendiser fordi de ikke kan leve anonymt uten at "alle" skal mene noe om alt de sier og gjør her i livet.

Jeg er så glad det ikke er meg!

Skrevet

Sentrale politikere. Selv om de selv har valgt å være i offentlighetens skue så synes jeg de får mye ufortjent pepper. De gjør en viktig jobb til en dårlig lønn.

Skrevet

Britney Spears.. tenk alle problemene hun har fått som følge av berømmelsen. Så etb intervju med henne og hun kan virkelig ikke gå noen plass uten å bli forfulgt av papparazzi. Bare det å gå en tur med barna i nabolaget er helt utenkelig.. i dag fremstår hun som en skygge av seg selv, depressiv og tom i blikket.

Skrevet

Sentrale politikere. Selv om de selv har valgt å være i offentlighetens skue så synes jeg de får mye ufortjent pepper. De gjør en viktig jobb til en dårlig lønn.

Stortingsrepresentanter gikk vel opp til 866.000,- i året, synes du det er dårlig lønn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...