forevermamma Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Var hos lege i dag. Hun fant ingen tegn til forsteret for to uker siden. Da var jeg 7 uker, og hadde hatt en liten blødning. Blodprøver ble tatt, stigningen var liten, så da jeg dro dit i dag var det for å få resept på abortpiller. Men ved UL så vi en frisk liten spire, hørte hjerteslag og det hele, alt så bra ut! Jeg ble målt til 8+2 i dag. Snakk om berg-og-dal-bane!!!
Blomstogbier Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Det var merkelig, håper du ble positivt overrasket da
forevermamma Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2012 Det var merkelig, håper du ble positivt overrasket da Ja, her er vi i lykkerus! <3 Veldig rart... men så lenge alt er bra nå, så er det greit
Sjeva Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Hurra!! Lille knøtte lurte dere skikkelig!!! Fantastisk! Nei nå begynte jeg og gråte gledestårer for deg!!
<3 2G <3 Skrevet 22. oktober 2012 #5 Skrevet 22. oktober 2012 Så herlig Fort gjort at den festet seg senere enn antatt
2tettebabyer Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Det med hcg stigning kan faktisk variere fra person til person, så ingen sikker indikasjon på at noe trenger å være galt, og det fikk du oppleve nå :-) gratulerer :-)
Falling Angel Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Så fantastisk at det var liv likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå