sologsommer Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Har først set at man kan se det idag, ja ja, man kan ikke få med seg alt... :-)
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 22. oktober 2012 #7 Skrevet 22. oktober 2012 Hvor ser man det da? På "min profil"
Musemorbr / Skrevet 22. oktober 2012 #8 Skrevet 22. oktober 2012 Ok... Mulig jeg ikke ser det fordi jeg er på mobil.
Von Hertelhofen Skrevet 22. oktober 2012 #9 Skrevet 22. oktober 2012 114, men det er sikkert bare meg selv som har vært inne på profilen.
Lille- MO Skrevet 22. oktober 2012 #10 Skrevet 22. oktober 2012 149.. tipper de fleste er fordi jeg går inn der for å se hvilke innlegg jeg har likt og svart på.
silje1989 Skrevet 22. oktober 2012 #11 Skrevet 22. oktober 2012 Ok... Mulig jeg ikke ser det fordi jeg er på mobil. Du har 176
Musemorbr / Skrevet 22. oktober 2012 #12 Skrevet 22. oktober 2012 Takk. Tolker det til at jeg 176 ganger må ha sagt noe så merksnodig at noen har sett seg nødt til å prøve å finne ut mer om hva jeg er for en raring.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. oktober 2012 #14 Skrevet 22. oktober 2012 (endret) 581 visninger her, er så og si aldri inne på profilen selv, så syntes da det var et veldig høyt tall.... Endret 22. oktober 2012 av <3Barn&Engler<3
Blåttkryss Skrevet 22. oktober 2012 #15 Skrevet 22. oktober 2012 581 visninger her, er så og si aldri inne på profilen selv, så syntes da det var et veldig høyt tall.... 34.... He he over 500?? Jeg må begynne å være mer spennende i kommentarene mine skjønner jeg!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. oktober 2012 #16 Skrevet 22. oktober 2012 581 visninger her, er så og si aldri inne på profilen selv, så syntes da det var et veldig høyt tall.... 34.... He he over 500?? Jeg må begynne å være mer spennende i kommentarene mine skjønner jeg! Ja jøss, jeg er jo en primadonna innenfor det med komantarer hehe
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #20 Skrevet 22. oktober 2012 14 Passer meg perfekt, ettersom jeg bare har vært anonym siste året
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 22. oktober 2012 #21 Skrevet 22. oktober 2012 2024 visste ikke det gikk an å se før nå... Jeg har visst en stalker eller to, for det var en del...
Kliko Skrevet 22. oktober 2012 #22 Skrevet 22. oktober 2012 Ser at de som har bilde har flest, så det har kanskje en sammenheng med ar folk vil se bildet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå