Gå til innhold

Bitter gammel "kjerring"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer

 

Blir man en bitter gammel kjerring hvis man ikke har en partner?

 

Jeg ønsker ikke noen partner i livet mitt, men jeg ønsker heller ikke blir en gammel bitter kjerring. Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel de som ønsker en partner men som ikke klarer finne en som blir bitre, eller de som har lagt sin sjel i et forhold som ender med at mannen er utro eller noe sånt.

 

De som selv velger å være alene og trives med det blir vel ikke bitre, de har jo fått akkurat det livet de ønsket seg...

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Vær fornøyd med de livsvalg du tar.

Bitter blir man av å aldri leve livet sitt slik man vil.

Gammel blir man av å leve lenge så den kommer du ikke utenom uten å dø ung.

Kjerring har med ordvalg å gjøre så den kan du velge å ungå.

Skrevet

Skaff deg noen katter, så blir du den gamle kjerringa med kattene istedet for ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...