Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Hei damer Blir man en bitter gammel kjerring hvis man ikke har en partner? Jeg ønsker ikke noen partner i livet mitt, men jeg ønsker heller ikke blir en gammel bitter kjerring. Hva kan jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Det er vel de som ønsker en partner men som ikke klarer finne en som blir bitre, eller de som har lagt sin sjel i et forhold som ender med at mannen er utro eller noe sånt. De som selv velger å være alene og trives med det blir vel ikke bitre, de har jo fått akkurat det livet de ønsket seg...
Gjest Tullmusa83 Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Vær fornøyd med de livsvalg du tar. Bitter blir man av å aldri leve livet sitt slik man vil. Gammel blir man av å leve lenge så den kommer du ikke utenom uten å dø ung. Kjerring har med ordvalg å gjøre så den kan du velge å ungå.
Har en farlig sexy mann Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Skaff deg noen katter, så blir du den gamle kjerringa med kattene istedet for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå