Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Hadde sex med mannen min i går kveld og kondommet sprak. Tok angrepillen i dag, 13 timer etter. Tror at jeg hadde eggløsning i går. Kan det hende at pillen ikke virker?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Ja, det er ikke alltid angrepillen virker.
Tauriel Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Jepp, etter det jeg fikk forklart så forhindrer det at du kan bli gravid, men er du blitt gravid innen de 13 timene så kan den ikke stoppe det
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #5 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har faktisk blitt gravid på akkurat denne måten... Kondomet sprakk og angrepillen "virket ikke". Det er vel sånn at angrepillen skal forhindre eggløsning, og at den dermed ikke har noen effekt hvis du allerede har hatt eggløsning.
blå2010+rosa2013 Skrevet 22. oktober 2012 #7 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har en velskapt og nydelig sønn på 2 år idag. Jeg gikk på pillen men var usikker på om jeg hadde tatt den så tok angrepillen for å være sikker. Så man kan bli gravid selv på angrepillen.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. oktober 2012 #8 Skrevet 22. oktober 2012 Jentungen vår er resultatet av det, hadde EL dagen etter spruken kondom tror jeg, var hvertfall etter vi hadde sex, tok pilla 4timer etterpå, og satt med posetiv g-test 3 uker etterpå..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #9 Skrevet 22. oktober 2012 ups da :-( Vi har allerede to barn, og ønsket oss ett barn til om 4 eller 5 år. Vi har ikke plass/økonomi til ett barn til, og jeg vil ikke t abort heller :-( Da er det bare vente å se om mensen kommer. hi
Har en farlig sexy mann Skrevet 22. oktober 2012 #10 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg ble også gravid til tross for angrepillen, men spontanaborterte i uke ni. Vet ikke om det hadde noe sammenheng.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #11 Skrevet 22. oktober 2012 Som regel går de bra men har også høyrt om ei som vart gravid etter eit one night stand, tok angrepille faktisk gonge 2, sidan ho kasta opp den første. So de alt går ann. Men berre vent å sjå, er ikkje vits i å spekulere so mykje
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #12 Skrevet 22. oktober 2012 Ble gravid sånn. Kondomet sprakk, tok angrepillen 8 timer etter men ble likevel gravid...og tok abort. Hadde også eggløsning da
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #13 Skrevet 22. oktober 2012 Ble også gravid etter angrepille. Hadde trolig hatt eggløsningen allerede da :-( Når det er sagt er det ca 20% sjanse for å bli gravid hver syklus, så håper at det ikke klaffer denne gangen - for din del :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå